آیت‌الله قربانی مطرح کرد

شجونی عمار انقلاب بود/ با همدیگر تحصیل کردیم/ افراد انقلابی مانند او در گیلان کم هستند/برگزاری مراسم بزرگداشت شجونی در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده ولی فقیه در گیلان به تحمل سال‌ها زندان و شکنجه حجت‌الاسلام شجونی در زندان رژیم طاغوت اشاره کرد و گفت: شجونی دایرهالمعارف و عمار انقلاب بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در درس خارج فقه با اشاره به درگذشت حجت‌الاسلام جعفر شجونی اظهار کرد: حجت‌الاسلام شجونی رفیق و هم‌مباحثه بنده در علوم دینی بود.ghorbani_2016-08-28_14-24-07

وی به تحصیل در مدرسه دارالشفا همراه با حجت‌الاسلام شجونی در دوران طلبگی اشاره کرد و افزود: حجت‌الاسلام شجونی اهل فومن بود و بنده اهل لاهیجان هستم و با همدیگر تحصیل کردیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه حجت‌الاسلام شجونی از ابتدا جزو فدائیان اسلام بود، تصریح کرد: قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی حجت‌الاسلام شجونی برای انقلاب سرمایه‌گذاری کرد.

قربانی به تحمل سال‌ها زندانی و شکنجه حجت‌الاسلام شجونی در رژیم طاغوت اشاره کرد و گفت: حجت‌الاسلام شجونی بهره‌ای از انقلاب نگرفت و تا پایان عمر برای انقلاب اسلامی منبر رفت و تبلیغ کرد.

وی با اشاره به حضور حجت‌الاسلام شجونی در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: حجت‌الاسلام شجونی دائرهالمعارف انقلاب بود.

*برگزاری مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام شجونی در گیلان

نماینده ولی فقیه در گیلان از برگزاری مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام شجونی در این استان خبر داد و گفت: افراد انقلابی مانند حجت‌الاسلام شجونی در گیلان کم هستند.

قربانی، حجت‌الاسلام شجونی را دوستی خوب توصیف کرد و افزود: از درگذشت حجت‌الاسلام شجونی بسیار متأثر شدم و خداوند به ایشان پاداش آخرتی بدهد.

وی با تأکید بر قدرشناسی از سال‌ها تلاش حجت‌الاسلام شجونی، خاطرنشان کرد: شجونی عمار انقلاب بود و باید قدرشناسی خوبی از ایشان انجام شود.

 شب‌های یکشنبه و دوشنبه هر هفته درس خارج فقه آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان در بیت ایشان برگزار می‌شود.

Share