اعلام آرای دیدار سپیدرود رشت و نفت مسجد سلیمان

سپیدرود به یک جلسه محرومیت تعلیقی و ۱۵ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،کمیته انضباطی در خصوص دیدارهای برگزار شده رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور، آرای خود را صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال آخرین احکام کمیته انضباطی در مورد بازیهای لیگ یک و بازیهای سپیدرود به شرح زیر می باشد:
IMG_4308sepidroodدیدار تیم های سپیدرود رشت و نفت مسجد سلیمان روز ۸ آبان ۹۵ برگزار شده بود و سهراب بختیاری زاده – مربی تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل رفتار غیرمسئولانه و اعتراض به تصمیم داور که منجر به اخراج وی شده بود، مورد توبیخ کتبی کمیته انضباطی قرار گرفته است. همچنین در جریان این دیدار تماشاگران تیم سپیدرود رشت به داور و تیم مقابل فحاشی کرده و اشعه لیزر استفاده کرده بودند. این در حالی است که فحاشی تماشاگران تیم سپیدرود رشت برای چندمین بار است که تکرار می شود. براین اساس این تیم در یک مسابقه خانگی از حضور تماشاگران محروم و به پرداخت جریمه نقدی ۱۰۰ میلیون ریال محکوم شده است. محرومیت تعیین شده از تاریخ صدور رأی تا آخر فصل جاری با تعلیق مواجه شده و در صورت تکرار تخلف در مسابقات بعدی علاوه بر تنبیه مقرر، محرومیت معلق حال و به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

دیدار تیم های راه آهن تهران و سپیدرود رشت روز ۲ آبان ۹۵ در ورزشگاه صبا برگزار شده بود و تیم سپیدرود رشت به دلیل فحاشی تماشاگران این تیم به بازیکن تیم مقابل به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

Share