پس از اجرای مصوبه شورای عالی اداری کشور

سه انتصاب جدید در ادارات راه و شهرسازی استان گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طبق این احکام آقایان کامبیز نظری فر به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان لاهیجان، محمدحسین عظمی بعنوان سرپرست راه و شهرسازی شهرستان آستانه و محمود اکبری بعنوان سرپرست راه و شهرسازی شهرستان تالش منصوب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پس از اجرای مصوبه شورای عالی اداری کشور و دستورالعمل مقام عالی وزارت در بین ادارات‌ کل راه و شهرسازی و حمل و نقل و پایانه‌ها و تفکیک حوزه مدیریت راهداری از اداره کل راه و شهرسازی علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان در احکامی جداگانه سرپرست جدید ادارات راه و شهرسازی سه شهرستان این استان را منصوب کرد.

photo_2016-11-09_18-34-01

طبق این احکام آقایان کامبیز نظری فر به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان لاهیجان، محمدحسین عظمی بعنوان سرپرست راه و شهرسازی شهرستان آستانه و محمود اکبری بعنوان سرپرست راه و شهرسازی شهرستان تالش منصوب شدند.

خاوری در این احکام خطاب به سرپرست های جدید ادارات راه و شهرسازی اهم برنامه هایی که باید در رئوس کارهای محوله مد نظر آنها قرار گیرد اعلام و برای آنها آرزوی صحت، سلامتی و توفیق روز افزون از درگاه خداوند متعال مسئلت نمود.

Share