رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد:

سخنرانی دریادار سیاری در مراسم ۱۳ آبان رشت/مسیر راهپیمایی در رشت اعلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از سخنرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در میدان شهدای ذهاب شهر رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: امسال مراسم روز ۱۳ آبان در ۵۱ نقطه از گیلان برگزار می‌شود.sayariSC_0263

وی به برگزاری مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در میدان شهدای ذهاب شهر رشت اشاره کرد و افزود: امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنران مراسم مذکور است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ساعت ۹ صبح ۱۳ آبان‌ماه جاری در نقاط مختلف استان آغاز می‌شود، تصریح کرد: ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه مراسم روز ۱۳ آبان در شهر رشت آغاز می‌شود.

اشجری، راهپیمایی مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شهر رشت را از سه مسیر به طرف میدان شهدای ذهاب خواند و بیان کرد: مسیر شماره یک از محل سپاه پاسداران، میدان فرهنگ، چهارراه قدس، خیابان امام خمینی (ره) و میدان شهدای ذهاب است.

وی، مسیر شماره دو را میدان شهید انصاری، خیابان تختی، خیابان شریعتی، میدان شهدای ذهاب عنوان کرد و گفت: مسیر شماره سه از ورزشگاه شهید عضدی، خیابان حافظ، چهارراه قدس، خیابان امام خمینی (ره) و میدان شهدای ذهاب شهر رشت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه در تمام وقایع مربوط به ۱۳ آبان به طور مستقیم و غیر مستقیم  نشانه‌هایی از آمریکا و خیانت‌های او به مردم ایران مشاهده می‌شود، متذکر شد: امسال مردم ایران شعار «مرگ بر آمریکا» را رساتر از گذشته سر می‌دهند.

اشجری، ۱۳ آبان را روز تحقق شعار مرگ بر آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: شعار مذکور هرگز از ذهن مردم ایران پاک نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان به ملت ایران آموخت که دیوار ظلم و ستم و استکبار شکستنی است، یادآور شد: ۱۳ آبان به ما آموخت با توکل به خداوند و استقامت می‌توانیم قله‌های رفیع عزت را فتح کنیم.

tel final1

 

Share