رفیعی نوده در جلسه شورای شهر رشت

سبزه‎میدان به سنگ میدان تبدیل شده است/محمود باقری به مردم رشت سلام رساند و گفت که آرزو کنید تا شهید شوم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رفیعی نوده گفت: محمود باقری خطیبانی که به رزمندگان مدافع حرم در حلب سوریه ملحق شده است، سلامش را به مردم رشت و همه اعضای شورا رسانده و گفته است:«آرزو کنید که من در راه اهل بیت و اسلام شهید شوم».

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد علی رفیعی نوده عصر امروز در جلسه شورای شهر رشت اظهار کرد: نام گذاری میدانی به نام شهدای آتش نشان خوب است اما واجب تر از آن پرداخت حقوق و بیمه این قشر زحمت کش و بی ادعا است.
--۲rafiei
رفیعی نوده خطاب به رئیس شورا گفت: برای تسریع در عملیات پروژه آبهای سطحی مکاتبه ای با شهرداری رشت انجام شود. پروژه ها باهم در یک مسیر انجام نشود تا حجم ترافیک کاسته و مردم مشمول زحمت نشوند.

وی افزود: از روز گذشته در میدان فرهنگی شهر رشت شاهد بیل مکانیکی بودم که به جان سنگ فرشهای پیاده راه افتاده است که برای ساخت آن ۱۷میلیارد تومان مردم رشت هزینه کردند.

عضو شورای شهر رشت خواستار  پیگیری این موضوع شد و همچنین خواست تا گزارش عملکرد سرای محلات ارائه شود.

رفیعی نوده در ادامه افزود: ماه‎ها است که پاکبان ها، رانندگان اتوبوس و نگهبان ها بیمه و حقوقشان مشخص نیست. امید دارم تا با پیگیری های اعضای شورا و شخص رئیس شورا این مسله برطرف شود و اقشار آسیب پذیر به مطالبات خود برسند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به محل دفن زباله سروان اشاره کرد و افزود: زباله های خشکبیجار و خمام نیز به این منطقه ریخته میشود بدون اینکه چیزی به شهرداری رشت پرداخت کنند. پیگیری های لازم انجام شود تا این دو شهر در خرید زباله سوز نیز این  هم مشارکت کنند.

عضو شورای شهر رشت گفت: به جای اینکه سبزه میدان به سنگ میدان تبدیل کنند، کاری ماندگار انجام دهند.

رفیعی نوده در پایان گفت: محمود باقری خطیبانی که به رزمندگان مدافع حرم در حلب سوریه ملحق شده است، سلامش را به مردم رشت و همه اعضای شورا رسانده و گفته است:«آرزو کنید که من در راه اهل بیت و اسلام شهید شوم».

tel final1

 

Share