دیارمیرزا گزارش می هد

رستگاری در دقیقه ۹۲/ ملوانان به صدر جدول پرواز کردند/ حقدوست:با پژمان نوری و مازیار زارع خوب رفتار نشد/مایلی‎کهن:با کمک خدا و همت بازیکنان پیروز شدیم+گزارش بازی و حواشی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار تیم های ملوان بندر انزلی و خیبر خرم آباد از بازی های هفته سیزدهم لیگ دسته اول، در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد و در نهایت این شاگردان مایلی کهن بودند که توانستند با برتری مقابل حریف خرم آبادی خود به صدر جدول برسند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار تیم های ملوان بندر انزلی و خیبر خرم آباد از بازی های هفته سیزدهم لیگ دسته اول، در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد و در نهایت این شاگردان مایلی کهن بودند که توانستند با برتری مقابل حریف خرم آبادی خود به صدر جدول برسند(گزارش تصویری)

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی، در دقیقه ۱۳ این دیدار محمد بیرانوند برای خیبر اولین گل دیدار را به ثمر رساند. جاگیری اشتباه ایمان صادقی سبب شد که سانتر بیرانوند مستقیم وارد دروازه شود .

با حرکت انفرادی محمد آبشک و خطا بر روی وی در محوطه جریمه ملوانان صاحب ضربه پنالتی شدند که شهاب کرمی دقیقه ۳۸ از روی نقطه پنالتی آن را به گل تبدیل کرد.

یاسر وکیلی نیز در وقت های تلف شده موفق شد گل دوم تیمش را وارد دروازه خیبر کند تا شاگردان مایلی کهن به صدر جدول برسند.

حواشی:

به احترام درگذشت مرحوم منصور پورحیدی این دیدار پس از یک دقیقه سکوت آغاز شد.

photo_2016-11-12_18-58-53

بازیکنان خیبر به سمت سکو پشت نیمکت ملوان رفتند و مورد تشویق هواداران ملوانان قرار گرفتند.

در هر دو گل ملوان کادر فنی و بازیکنان خیبر به شدت اعتراض داشتند و در نیمه نخست پس از گرفتن پنالتی توسط داور، بازیکنان خیبر از زمین بازی خارج شدند و پس از ۲ دقیقه وارد زمین شدند.

بازی پر برخوردی زیر نور شدید آفتاب مشاهده کردیم و هواداران ملوان پیش از شروع دیدار تا آخرین لحظه آنان را تشویق کردند.

سرمربی خیبر بارها اعتراض خود را به داور چهارم و داور وسط اعلام کرد و داور وسط بارها به به او تذکر داد.

در دقیقه ۷ و ۷۷ به یاد زنده یاد مهرداد اولادی تماشاگران او را تشویق کردند.

پس از گل دوم ملوان بازیکنان و نیمکت خیبر به سمت کمک داور رفته و به شدت اعتراض کردند.

photo_2016-11-12_19-03-50

در پایان بازی بازیکنان خیبر با یک خبرنگار درگیری لفظی پیدا کرده که با پادر میانی دیگر خبرنگاران و سرمربی خیبر موضوع به خوشی پایان یافت.

پس از گل دوم ترقه دودزایی روشن شد که نیمی از ورزشگاه به رنگ نارجی در آمد.

photo_2016-11-12_19-04-02

هواداران ملوان پس از سوت پایان دیدار ۱۰ دقیقه به صورت مداوم و شیوه خاص انزلیچی ها تیم خود را تشویق کردند.

بین دو نیمه از فرید بلوکباشی ملی پوش تیم فوتبال ساحلی ایران که نائب قهرمان جهان شد تجلیل شد.

با پژمان نوری و مازیار زارع خوب رفتار نکردند

داود حقدوست سرمربی خیبر خرم آباد پس از شکست این تیم مقابل ملوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ملوان تیم جوان و خوش نامی است و این پیروزی را به انزلیچی و همشریان خوب خودم تبریک میگویم.

وی که در طول بازی به داوری اعتراض داشت افزود: در مورد داوری نمی خواهم صحبت کنم و این مبحث به نظر کارشناسان می سپرم. تصمیمات داور بر روند تیمی ما بسیار موثر بود و تمرکز تیم ما را بهم ریخت و کلا نه به سود ما و نه به سود ملوان خوب سوت نزد.

حقدوست با بیان اینکه تمام هزینه این تیم تنها ۲۲۰ میلیون تومان است، یادآور شد: مسئولان انزلی با بزرگان شهر انزلی مثل پژمان نوری و مازیار زارع خوب رفتار نکردند و می بایست از آنها تجلیل می‌کردند و بعد آنها را به تیم دیگری می‌فرستادند.

با کمک خدا و همت بازیکنان پیروز شدیم

محمد مایلی کهن سرمربی ملوان نیز در رابطه با این دیدار اظهار کرد: از هواداران خون گرم ملوان سپاسگزارم که تا آخرین لحظه نا امید نشدند و از ما حمایت کردند.photo_2016-11-12_19-50-25

وی افزود: تیم خیبر بسیار دونده و پرتلاش ظاهر شد و پرس شدیدی بر ما انجام دادند و این مساله کار را برای ما بسیار سخت کرد و نیمه اول نتوانستیم آن طور که می خواستیم موقعیت ایجاد کنیم ولی در نیمه دوم و تحلیل رفتن قوای جسمانی حریف وضعیت ما به مراتب خوب شد و توانستیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

سرمربی ملوان اظهار کرد: با این حال روند تیمی ما نمی تواند همیشه یکنواخت باشد و ممکن است هر چند دیدار به یک شکل دنبال نشود اما امروز قبول دارم شانس گلزنی کمی داشتیم و با کمک خدا و همت بازیکنان پیروز شدیم.

مایلی کهن با بیان اینکه برتری امروز ۶ امتیازی بود اظهار کرد: این برد را مدیون هواداران خوببمان هستیم و امیدوارم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم. تیم ما در هفته ای که گذشت خوب تمرین کرد البته من سر تمرینات نبودم و از دور جویای احوال می شدم، سه روز مریض شدم و برای رسیدن به این دیدار چند تا آمپول زدم.

وی در رابطه با چمن ورزشگاه انزلی نیز گفت: به زمین خاک و کود اضافه کرده بودند و برخی چاله را که پر کرده بودند موجب پله شدن توپ می شد اما با اینحال از زحمت کشان زمین تختی انزلی تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم در تعطیلی ۲۰ تا ۲۵ روزه لیگ به زمین بیشتر برسند تا وضعیت آن بهبود یابد.

سرمربی ملوان در رابطه با گل دوم و داوری اظهار کرد: سرعت اتفاقات در گل دوم ما زیاد بود و فکر می کنم همان شوت نخست وارد دروازه شد اما باید برای اطمینان فیلم را بازبینی کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: در بازی تراکتورسازی که در جام حذفی برگزار شد به گفته کارشناسان دو پنالتی برای ما نگرفته شد اما با این حال به دلیل اعتراضات عذرخواهی کردم

Share