رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبرداد:

راه‌اندازی پویش‌های مردمی استکبارستیزی در فضای مجازی گیلان/روز ۱۳ آبان در مسیرهای راهپیمایی تئاتر خیابانی برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از راه‌اندازی پویش‌های مردمی استکبارستیزی در راستای برگزاری روز ملی استکبار جهانی در فضای مجازی این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی استکبار جهانی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در این روز اظهار کرد: نشست‌های تخصصی استکبارستیزی با مشارکت دستگاه‌ها در گیلان برگزار می‌شود.ashjariاشجری۴۱

وی به برگزاری نمایشگاه آثار تجسمی دانش‌آموزان با موضوع روز ملی استکبارستیزی در گیلان اشاره کرد و افزود: نمایشگاه پوستر و عکس ۱۳ آبان در شهر رشت دایر می‌شود.

اشجری با بیان اینکه مراسم عصری با شعر با موضوع استکبارستیزی در گیلان برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری جلسه نقد و بررسی شعر با موضوع روز ملی استکبار جهانی از جمله برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مسابقه نقاشی به طول ۱۳ متر در روز ملی استکبار جهانی در استان خبر داد و بیان کرد: نمایشگاه‌های عکس و پوستر با موضوع استکبارستیزی در مجتمع‌های فرهنگی گیلان دایر می‌شود.

وی به برگزاری مسابقه عکسبرداری از حضور مردم در راهپیمایی و انتخاب برترین عکس‌ها در گیلان اشاره کرد و گفت: روز ۱۳ آبان در مسیرهای راهپیمایی تئاتر خیابانی برگزار می‌شود.

اشجری با اشاره به تهیه و توزیع نرم‌افزار «روایت تسخیر» بین راهپیمایان روز ملی استکبارستیزی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، خاطرنشان کرد: نمایشگاه خوشنویسی با جمله نوشته‌هایی از امام(ره) و مقام معظم رهبری درباره استکبارستیزی از جمله برنامه‌های اداره کل مذکور در استان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به برنامه‌های تدارک دیده شده توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در روز ملی استکبارستیزی در استان اشاره کرد و یادآور شد: پویش‌های مردمی استکبارستیزی در فضای مجازی گیلان راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه الگوهای ضد استکبارستیزی گیلان مانند شهید میرزا کوچک جنگلی به عنوان نماد استکبارستیزی به نسل جوان معرفی می‌شود، اظهار کرد: واقعه ۱۳ آبان در صبحگاه مدارس استان بازخوانی می‌شود.

اشجری به برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع استکبارستیزی در گیلان اشاره کرد و گفت: مسابقه کاریکاتور، ساخت نماد و آدمک و همچنین برپایی ایستگاه کمپین دانش‌آموزی ضد صهیونیست با موضوع «اجازه نفوذ به مستکبران نمی‌دهیم» از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در استان است.

tel final1

Share