راهکار جالب دروازبان تیم ملی برای نرفتن به سربازی!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا بیرانوند در پاسخ به این سئوال که ایا سربازی رفته یا خیر گفت: خیر. در حال حاضر دانشجوی مقطع کاردانی هستم و در حال تحصیلم. اکنون دو فرزند دارم و اگر خدا بخواهد می‌خواهم با به دنیا آمدن سومین فرزندم از سربازی معاف شوم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا بیرانوند در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به این سئوال که ایا سربازی رفته یا خیر گفت: خیر. در حال حاضر دانشجوی مقطع کاردانی هستم و در حال تحصیلم. اکنون دو فرزند دارم و اگر خدا بخواهد می‌خواهم با به دنیا آمدن سومین فرزندم از سربازی معاف شوم.۱۳۹۵۰۷۲۷۰۹۱۹۲۷۷۶۵۸۹۷۰۲۰۴

دروازه بان پرسپولیس و تیم ملی ایران همچنین درباره وضعیت وضعیت خانواده‌اش گفت: واقعیت این است که خانواده فقیری داشتم و پدرم به قدری وضع مالی‌اش خوب نبود که وقتی افراد فامیل عروسی می‌گرفتند او را به عروسی دعوت نمی‌کردند که در دادن کادو معذور نباشد. اولین قراردادی که بستم و کمی وضعم بهتر شد یک وانت برای پدرم خریدم تا با آن کار کند. اما خدا را شکر الان شرایط‌شان خیلی بهتر است. اکثر خانواده من عشایر هستند. خوشحالم که به اینجا رسیده‌ام. الان خیلی از افراد زمانی که به خرم‌آباد می‌روند به منزل پدر من می‌روند.

tel final1

Share