در پی درگذشت روحانی مبارز گیلانی

دلیل فوت حجت الاسلام شجونی از زبان پسرش/اعلام زمان تشییع پیکر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرزند حجت‌الاسلام شجونی با بیان اینکه پدرش چندی قبل از ناحیه لوزالمعده دچار عارضه شده بود و داروهای قلب استفاده می کرد، اظهار داشت: وی صبح امروز هنگام اذان صبح به رحمت خدا رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، میزان نوشت: فرزند حجت‌الاسلام شجونی با بیان اینکه پدرش چندی قبل از ناحیه لوزالمعده دچار عارضه شده بود و داروهای قلب استفاده می کرد، اظهار داشت: وی صبح امروز هنگام اذان صبح به رحمت خدا رفت.shajoonio_2016-06-03_07-16-43

مهدی شجونی در خصوص دلیل درگذشت حجت الاسلام شجونی گفت: پدرم از ناحیه لوزالمعده دچارعارضه شده بود و مدتی بود که از داروهای قلب استفاده می کرد و چون مدتی دچار مشکل بود صبح امروز در بیمارستان فیروزگر میدان ولیعصر به رحمت خدا پیوست.

فرزند حجت الاسلام شجونی در خصوص شخصیت پدرش گفت: وی همیشه تأکید بر قدم گذاری در راه انبیاء داشت و همیشه حرف حق را بر زبان جاری می ساخت.

وی با بیان اینکه پدرم از شخصیتهای اصولگرایی بود، تأکید کرد: او همیشه در یک خط مشخص بود و هیچ گاه حزب باد نبود و حتی در قبل از انقلاب هم حرف حق را می زد.

وی خاطر نشان کرد: مرحوم شجونی همواره عاشق ولایت و شهدا بود.

هم چنین پیکر مرحوم حجت الاسلام جعفر شجونی از اعضای فقید جامعه روحانیت مبارز تهران و شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، ساعت ٩ صبح فردا دوشنبه ١٧آبان ماه از مسجد هدایت واقع در پاسداران، نیستان سوم بلوار شهرزاد، خیابان هدایت تشییع و سپس در قطعه ۲۱ بهشت زهرا (س) در جوار شهدای هفتم تیر به خاک سپرده خواهد شد.

آیت‌الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران و دبیرکل جامعه روحانیت مبارز بر پیکر مرحوم شجونی نماز می‌خواند.

Share