داریوندی در جلسه شورای پدافند غیرعامل:

دشمن در انتقال گیاه سنبل آبی و مگس زیتون به گیلان دست دارد/گیلانیان هوشمندانه با سنبل آبی مقابله کرده اند/باید پویا و هوشیارانه موضوعات را حل کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پدافند، معاون طرح و برنامه امور مجلس پدافند غیرعامل کشور گفت:عامل و غیرعامل به هم وابسته اند و وجود آسایش و امنیت، عامل موجب مدیریت صحیح پدافند غیرعامل می شود.

مسعود داریوندی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، معاون طرح و برنامه امور مجلس پدافند غیرعامل کشور گفت: دشمن در انتقال گیاه سنبل آبی و مگس زیتون به گیلان دست دارد.مسعود داریوندی

مسعود داریوندی امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد،گفت:پدافند عامل و غیرعامل به هم وابسته اند و وجود آسایش و امنیت عامل ،موجب مدیریت صحیح پدافند غیرعامل می شود.

وی با اشاره به اینکه برای مقابله با تهدیدات دشمن باید ساز و کارهای لازم پدافند عامل و غیرعامل ابجاد شده باشد،اضافه کرد: باید پویا و هوشیارانه موضوعات را حل کنیم.

داریوندی ادامه داد: استانهای مختلف با تهدیدات مختلفی از جمله تهدیدات سایبری و زیست محیطی مواجه اند و گیلان از جمله استانهایی است که از تهدیدات زیست محیطی رنج می برد.

معاون طرح و برنامه امور مجلس پدافندغیرعامل کشور خاطر نشان کرد:سنبل آبی و مگس زیتون از جمله تهدیدات زیست محیطی هستند که گیلان را مورد هجوم خود قرار داده اند و کارشناسان معتقدند که دشمن در انتقال این تهدیدات به استان دست دارد.

وی تصریح کرد: سنبل آبی و مگس زیتون گیاه و حشره مزاحمی هستند که با انتقال آنها به اکوسیستم ها وباغات زیتون صدمات اقتصادی به استان گیلان وارد شده است و به طبع این خسارت گیلان، به اقتصاد ملی هم ضربه می زند.

داریوندی  با اشاره به اینکه گیلانیان هوشمندانه با سنبل آبی مقابله کرده اند،خاطر نشان کرد: این چنین همکاری هایی راهکار برودن رفت از سختی های پدافند غیر عامل است.tel final1

Share