سرپرست سابق هیات نجات غریق و غواصی گیلان در گفتگو با دیارمیرزا

در یک شرایط بحرانی سرپرست هیات نجات غریق و غواصی گیلان شدم/ اظهارات آقای نوری سادات تبلیغاتی بود اما آرزو می‌کنم قولی که دادند را بتوانند اجرا کنند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست سابق هیات نجات غریق و غواصی گیلان در واکنش به اظهارات نوری سادات رئیس جدید این هیات اظهار کرد: حقوق ناجیان در دست وزارت کشور و استانداری است که امسال به فرمانداری ها واگذار کردند. به هر حال از دیدگاه من اظهارات ایشان تبلیغاتی بود اما آرزو میکنم قولی که دادند را بتوانند اجرا کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیروس صداقت کیش سرپرست سابق هیات نجات غریق و غواصی گیلان در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه در اواخر سال ۹۳ مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان آقای رهنما که خودشان از ورزشکاران و قهرمانان بزرگ استان گیلان هستند از بنده تقاضا نمودند سکان دار نجات غریق استان گیلان باشم, اظهار کرد: بنده هم با کمال رضایت این مسوولیت را پذیرفتم چون شرایط، یک شرایط بحرانی بود و رئیس آن زمان آقای نوری سادات را استیضاح کرده بودند و کسی نبود که این مسئولیت را قبول کند.۰۰۹۴۶۳۴۰

وی افزود: بنده حقیر با توجه به تجربیات ورزشی که داشتم و در شرایط بد این مسوولیت را پذیرفتم و الحمدالله با حمایت و همکاری دوستان عزیزم در استان گیلان و به خصوص کارشناس های محترم این رشته ورزشی توانستیم در دو سال گذشته فعالیت چشمگیر داشته باشیم در این زمینه و عملکرد ما نشانگر شخصیت هیت نجات غریق استان بود.

صداقت کیش گفت: بنا بر صلاح دید ستاد ساماندهی سلامت دریا استانداری گیلان شاهد کاهش غریق ۳۷ درصدی در سال ۹۴ و ۴۵ درصد در سال ۹۵ بوده ایم که با حمایت دوستان عزیز و فدراسیون محترم و اداره ورزش به خصوص مدیر کل محترم و محبوب استان گیلان این کار صورت گرفت.

وی در خصوص برگزاری انتخابات این هیات گفت: روز پنجشنبه بنا به دستور دکتر رهنما در انتخابات شرکت کردیم و بنا به تشخیص ایشان و آقای مهندس میرسلیم ریاست محترم فدراسیون بهر حال مجدداً اقای نوری سادات رای آوردند که بنده آرزوی سلامتی و موفقیت برای ایشان دارم و انشاالله بتواند ادامه دهنده راه دوستان و همکارمان ما در هیت نجات غریق استان گیلان باشد که در دوسال گذشتهبا وحدت و دوستی توانستیم هیت نجات غریق را به روزهای خیلی خوب برسانند.

صداقت کیش یادآور شد: از زمانی که مسوولیت سرپرستی را عهده دار شدم بنا به دستور دبیر ستاد سلامت دریای همه ی افرادی که در ساحل انجام وظیفه میکنند باید دارای گواهینامه نجات غریق باشند و با توجه به وظیفه ذاتی نجات غریق سعی کردیم برنامه های آموزشی را به نحو احسنت پیگیر باشیم و خوشبختانه در سطح استان گیلان ظرف دوسال گذشته برای ۶۷۰ نفر کارت صادر شد که ۲۵۰ نفر در بخش بانوان و بقیه در بخش آقایان بودند.

وی افزود: بسیار برای من خوشایند بود چون شهر های همانند آستارا، تالش و رودسر که در ۲۰ سال گذشته هیچکدام این کلاس ها را پذیرا نبودند با دلگرمی توانستیم کلاس برای آنها بگذاریم و الحمدالله ظرف دو سال گذشته اتفاق ناگواری در زمینه غریق نداشته ایم.

سرپرست سابق هیات نجات غریق و غواصی گیلان در واکنش به اظهارات نوری سادات رئیس جدید این هیات اظهار کرد: حقوق ناجیان در دست وزارت کشور و استانداری است که امسال به فرمانداری ها واگذار کردند. به هر حال از دیدگاه من اظهارات ایشان تبلیغاتی بود اما آرزو میکنم قولی که دادند را بتوانند اجرا کنند.

tel final1

Share