امام جمعه آستارا:

در انتصابات مدیران رده بالای آستارا باید دقت شود/ انتصابات مدیران ارشد در شأن آستارا باشد/افرادی انتخاب شوند که قطار پیشرفت و توسعه را سرعت دهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امام جمعه آستارا این شهرستان را بسیار حساس و مهم مرزی خواند و خاطرنشان کرد: به دلیل حساسیت شهرستان آستارا باید در انتصابات مدیران رده بالای آن باید دقت شود و امیدواریم انتصابات مدیران ارشد در شأن آستارا باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی‌ سیاسی نماز جمعه این شهر با اشاره به روز فرهنگ عمومی اظهار کرد: بسیاری از کارهای ما با فرهنگ اسلامی ناسازگار است.۱۶۳۵۴۵۱-۸۴۰x420

وی یکی از فلسفه‌های تشکیل شورای فرهنگ عمومی را سوق دادن عادت‌های اشتباه  مردم به سمت و سوی صحیح و درست دانست و افزود: فرهنگ ما یک فرهنگ اسلامی‌ ایرانی بوده و باید به دنبال فرهنگ اسلامی‌ ایرانی خودمان باشیم.

خطیب جمعه آستارا به دنبال فرهنگ غرب رفتن را مساوی با رها کردن فرهنگ اسلامی ایرانی و تسلط اسلام آمریکایی بر مسلمانان جهان اسلام خواند و گفت: داعش و عربستان دم از مسلمان بودن می‌زنند اما در عمل اسلامی که داعش و عربستان به تبلیغ آن می‌پردازند همان اسلام آمریکایی است.

وی بی‌تفاوتی در برابر مسائل فرهنگی را فاجعه خواند و متذکر شد: مسؤولان استانی و شهرستانی باید نسبت به ولنگاری‌های فرهنگی حساس باشند زیرا بی‌تفاوتی از فرهنگ ناب اسلامی از هیچ کس پذیرفتنی نیست.

حافظ‌نیا شهادت حضرت رقیه (س) در خرابه‌های شام را غریبانه‌ای نامید و اضافه کرد: مرقد این بانوی بزرگوار به واسطه وجود تکفیری‌ها و داعش در منطقه بدون زائر مانده است.

امام جمعه آستارا با قدردانی از حضور پرشور تمام اقشار مختلف مردم این شهرستان در راهپیمایی ۱۳ آبان، افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خودشان مسیر را به درستی مشخص کرده‌اند و در بحث آمریکایی شوم فرموده‌اند که مذاکره با آمریکا مشکلات کشور را حل نمی‌کند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها دروغ‌گو، بدعهد و فریبکار هستند، خاطرنشان کرد: در بحث برجام دولت آمریکا به تعهداتی که داده بود عمل نکرد و شعار مرگ بر آمریکا تا زمانی که آمریکا وجود دارد تکرار می‌شود.

حافظ‌نیا رأی اعتماد مجلسی‌ها به سه وزیر پیشنهادی دولت را نشانه سعه‌صدر مجلس عنوان کرد و افزود: رأی اعتماد مجلسی‌ها به وزرای پیشنهادی دولت نشان می‌دهد که مجلس در تلاش است تا به دولت کمک کند به شرطی که دولت بنای ناسازگاری نداشته باشد.

وی مجلسی‌ها را موکلان حقوق مردم دانست و گفت: نمایندگان از حقوق اجحاف شده مردم در صحن مجلس دفاع می‌کنند و در این ماه‌های پایانی از عمر دولت، از دولت حمایت می‌کنند.

امام جمعه آستارا این شهرستان را بسیار حساس و مهم مرزی خواند و خاطرنشان کرد: به دلیل حساسیت شهرستان آستارا باید در انتصابات مدیران رده بالای آن باید دقت شود و امیدواریم انتصابات مدیران ارشد در شأن آستارا باشد.

وی متذکر شد: در انتصابات مدیران رده بالای آستارا باید افرادی را انتخاب کرد که در سرعت‌دهی به قطار پیشرفت و توسعه این شهرستان نقش داشته باشند.

Share