اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان برگزار میکند:

جشنواره دانش آموزی هل من معین برگزار میشود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، جشنواره دانش آموزی هل من معین در سه بخش: نقاشی ، عکاسی، پیام کوتاه به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان و با همکاری با همکاری معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جشنواره دانش آموزی هل من معین به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان برگزار می شود.
جشنواره دانش آموزی هل من معین در سه بخش: نقاشی ، عکاسی، پیام کوتاه به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان و با همکاری با همکاری معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش برگزار می شود.photo_2016-11-01_12-09-14
مسابقه نقاشی ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی با موضوع «استکبارستیزی» می باشد که علاقمندان می بایست آثار را بصورت حضوری روز راهپیمایی ۱۳ آبان در محل برپایی غرفه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان واقع در میدان شهرداری رشت تحویل نمایند. برگه های مسابقه نقاشی در مدارس توزیع گردیده است.
مسابقه عکاسی ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم شامل تمامی فعالیت های قبل، حین و بعد از راهپیمایی در محیط مدرسه و شهر می باشد که علاقمندان می بایست تا روز شنبه ۱۵ آبان آثار خود را از طریق آدرس تلگرامی @mf7792ارسال نمایند.
۵ نفر از برگزیدگان هر کدام از این دو بخش طی مراسمی تقدیر خواهند شد و آثار برگزیده در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.
مسابقه پیام کوتاه ویژه کلیه دانش آموزان می باشد که علاقمندان می بایست پاسخ دو سؤال زیـر را تا روز پنجشنبه ۱۳ آبان ۹۵ به شمـاره سامـانه پیامکی ۱۰۰۰۱۳۱۵۵۳۵۰۲۶ ارسال نمایند.
۱- جمله «آمریکا مصداق اتمّ استکبار است» از کیست؟
۲- جمله «آمریکا رأس مفاسد عالم است» از کیست؟
۵ نفر از افرادی که به هر دو سؤال فوق پاسخ صحیح دهند به قید قرعه طی مراسمی تقدیر خواهند شد.
لازم به ذکر است پویش مرگ بر آمریکا یعنی ویژه دانش آموزان و چرا مرگ بر آمریکا یعنی لبیک یا حسین ویژه عموم مردم و برپایی برپایی غرفه نمایشگاهی “حسین تو را می خواند” در روز راهپیمایی در میدان شهرداری از دیگر برنامه های روز راهپیمایی خواهد بود.

tel final1

Share