مسئول واحد عمران شهرداری انزلی در گفتگو با دیارمیرزا

تکذیب ریزش و نشست پل انزلی/مسدود شدن پل برای آزمایش بارگذاری بود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسئول واحد عمران شهرداری انزلی گفت: در پل های با دهانه بزرگ با انجام تست بارگذاری تغییر مکان های احتمالی پل کنترل می شود و اگر بیش از حد مجاز نباشد تحویل قطعی میشود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی نوربخش شهردار ناحیه یک و مسئول واحد عمران شهرداری انزلی در گفتگو با دیارمیرزا در رابطه با علت مسدود شدن موقتی پل ولایت دو ضمن تکذیب شایعات منتشر شده در فضای مجازی اظهار کرد: مسدود شدن پل بدون اطلاع شهرداری و برای آزمایش بارگذاری صورت گرفته است و هرگونه ریزش و نشست پل تکذیب می‎شود.%d8%aa%da%a9%d8%b0%db%8c%d8%a8-%db%8c%da%a9-%d8%b4%d8%a7%db%8c%d8%b9%d9%87-shia-muslim-27835

وی با بیان اینکه شهرداری انزلی مسئول اجرایی یا ناظر کار نبوده است٬ افزود: هر پروژه ای تحویل موقت و تحویل نهایی دارد و باید دوره تضمین خود را سپری کند.

نوربخش اظهار کرد: برای بررسی خط تاثیر نیرو٬ کمانش پل و تکیه گاه جانبی باید پل تست شود و برای تغییر قطعی باید این اقدام صورت گیرد و تنها مشکل این است که اطلاع رسانی قبلی از سوی راه و شهرسازی صورت نگرفته بود.

مسئول واحد عمران شهرداری انزلی گفت: در پل های با دهانه بزرگ با انجام تست بارگذاری تغییر مکان های احتمالی پل کنترل می شود و اگر بیش از حد مجاز نباشد تحویل قطعی میشود.

tel final1

Share