استاندار گیلان در جمع فرمانداران

توسعه و تعالی گیلان نیاز به تغییر و تحولات مدیریتی دارد/تغییرات گسترده نخواهد بود/در مسیر کار و تلاش برای مردم به حاشیه سازی‌های جریانات تند هر دو جناح توجه نکنید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، استاندار گیلان در گردهمایی یکروزه فرمانداران گفت: برای توسعه و تعالی استان نیز نیاز به تغییر و تحولات مدیریتی است اما این تغییرات گسترده نخواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، استاندار گیلان در گردهمایی یکروزه فرمانداران گفت: طرح نمونه روستای بدون بیکار در شهرستانها اجرا می شود.%d8%a7%d8%b5%d9%84%db%8c
دکتر نجفی در گردهمایی فرمانداران با مرور توفیقات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در کشور و استان گفت: برای پاسخگویی به مطالبات مردم از نظام باید بیشتر تلاش کنید چون ملت ایران به رغم اقدامات ارزشمند انجام شده، شایستگی‌های به مراتب بالاتری دارند.
وی افزود : در مسیر کار و تلاش برای مردم به حاشیه سازی‌های جریانات تند هر دو جناح توجه نکنید چون دولت نشان داده است که نه با شعار بلکه با عمل در خدمت مردم است.
استاندار گیلان ادامه داد : طبیعی است آنانکه نمی‌توانند موفقیت‌های دولت را ببینند با اقدامات خود حاشیه سازی و جنجال آفرینی کنند.
وی خاطر نشان کرد : کسانی که به دنبال ضربه زدن به دولت هستند از هر بهانه‌ی کوچکی استفاده می‌کنند تا خدمات را زیر سئوال ببرند.
نجفی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه درآمدهای دولت به دلیل کاهش قیمت نفت به سختی محقق می‌شود گفت : در چنین شرایطی هم موظفیم تا نهایت صرفه جویی را داشته باشیم.
وی فرمانداران را موظف کرد نسبت به هزینه‌ی بودجه‌های جاری و عمرانی در شهرستان‌ها توسط بخشداری‌ها، دهیاری‌ها ، دستگاه‌های اجرایی وشهرداری ها نظارت و هدایت کامل داشته باشند و گفت : بحث امانتداری، رعایت قوانین و مقررات مالی و پاکدستی در اجرای امور بسیار مهم است.
وی گفت : بازرسانی از استانداری به منظور نحوه‌ی هزینه کرد بودجه‌ی دهیاری‌ها به شهرستان‌ها اعزام می‌شوند تا اطمینان حاصل شود اعتبارات اختصاص یافته صرف عمران و آبادانی روستاها می شود.
استاندار گیلان همچنین با اشاره به بهره‌برداری از طرح روستای بدون بیکار بصورت همزمان در روستای اسطلخ جان رودبار از طریق ویدئوکنفرانس در حضور معاون اول رئیس جمهور گفت: هر کدام از فرمانداران یک روستا را شناسایی و برای اجرای این طرح معرفی کنند.
نجفی گفت: این طرح با مشارکت معاونت توسعه‌ی روستایی و مناطق محروم کشور، استانداری، صندوق کار آفرینی و امید و میراث فرهنگی با هدف اشتغال زایی در روستاها اجراء می‌شود.
وی همچنین با اشاره به سفرهای شهرستانی گفت: هر قولی که در این شهرستان‌ها به مردم داده می‌شود وظیفه‌ی فرمانداران است تا پیگیری کنند.
نجفی همچنین با اشاره به تصمیم رئیس جمهوری برای ترمیم و تقویت کابینه گفت: این ترمیم در راستای خدمت شایسته‌تر به مردم است و همه باید در حد توان خویش کمک کنیم تا وزرای پیشنهادی که دارای سوابق و تجارب ارزشمندی هستند از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد بگیرند.
وی افزود: برای توسعه و تعالی استان نیز نیاز به تغییر و تحولات مدیریتی است اما این تغییرات گسترده نخواهد بود.
استاندار گیلان خاطر نشان کرد: از فرمانداران می‌خواهم به شایعات توجه نکنند و تا زمانیکه به جمع‌بندی‌های لازم درخصوص تغییر و تحولات نرسیده باشیم با قدرت به کار خود ادامه دهند.
نجفی افزود: همه‌ی شما فرزندان نظام هستید و در هر پستی که قرار بگیرد افتخار دارید تا مسئولیت خدمت به مردم را به نحو احسن انجام دهید.
وی همچنین با اشاره به اقدامات ابتکاری برخی از فرمانداران برای ارتباط بیشتر با جوانان گفت: همه فرمانداران باید چنین برنامه هایی را برای تبیین دستاوردها ی دولت داشته باشند.
اندیشیدن تمهیدات لازم درخصوص اعزام زائران اربعین حسینی (ع) مقابله با حوادث پیش‌بینی شده در فصل سرما از دیگر تأکیدات استاندار در این نشست بود.

tel final1

Share