فرمانده پلیس راه آستارا - تالش منطقه گیلان،اعلام کرد:

تصادف خونین سه خودرو در جاده آستارا – اردبیل/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرگرد محمود امیدی، فرمانده پلیس راه آستارا – تالش منطقه گیلان، اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۸ امروز (سه شنبه ۲۵ آبان) یک فقره تصادف در منطقه کشفی در حد فاصل محور مواصلاتی آستارا در غرب استان گیلان به استان اردبیل به وقوع پیوست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، برخورد سه دستگاه خودرو در جاده آستارا در غرب استان گیلان به اردبیل، موجب کشته و زخمی شدن ۴ نفر شد.۷۵۷۴۹t-jpg

سرگرد محمود امیدی، فرمانده پلیس راه آستارا – تالش منطقه گیلان، اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۸ امروز (سه شنبه ۲۵ آبان) یک فقره تصادف در منطقه کشفی در حد فاصل محور مواصلاتی آستارا در غرب استان گیلان به استان اردبیل به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: این حادثه در پی سبقت غیرمجاز یک دستگاه خودروی پیکان به وقوع پیوست که عدم کنترل خودرو و انحراف به چپ، سبب تصادف با یک دستگاه خودروی کمپرسی و سپس یک دستگاه خودروی پراید شد.

سرگرد امیدی افزود: تصادف فوق موجب کشته شدن راننده جوان خودروی پراید و مجروح شدن سه نفر دیگر شد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۸ نفر در این سه خودرو حضور داشتند، حال دیگر سرنشینان خودروها را مساعد برشمرد و خاطرنشان کرد: ۳ مجروح این حادثه توسط تیم های مرکز فوریت های پزشکی شهرستان آستارا و نیروهای هلال احمر مستقر در پایگاه جاده ای صیادلر به مرکز اورژانس شهرستان منتقل و ۴ سرنشین دیگر که جراحات سطحی داشتند در همان جا مداوا شدند.

وی در پایان خطاب به رانندگان تأکید کرد: در راستای جلوگیری از هرگونه حوادث تلخ، با سرعت مطمئنه در جاده ها و محورهای مواصلاتی تردد کنند.

Share