بنا به پیشنهاد رئیس شورا صورت گرفت

تشکیل کارگروه خبرنگاران در شورای شهر رشت/ خبرنگاران اتاق فکر شورا هستند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کاظمی خبرنگاران را بازوان محکمی برای شورا و شهر رشت دانست و گفت: همه ما مثل چرخ دنده های ساعت هستیم و باید از تجربه یکدیگر استفاده کنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مسعود کاظمی رئیس شورای شهر رشت در نشست صمیمی با خبرنگاران که عصر امروز در اتاق ریاست شورا تشکیل شد، با بیان اینکه رسانه‌ها اتاق فکر شورای شهر رشت هستند، اظهار کرد: نقد درست و سازنده اصحاب رسانه می‌تواند بهترین همکاری و همراهی را برای ما داشته باشد.۰۲۱kazemi

کاظمی خبرنگاران را بازوان محکمی برای شورا و شهر رشت دانست و گفت: همه ما مثل چرخ دنده های ساعت هستیم و باید از تجربه یکدیگر استفاده کنیم.

رئیس شورای شهر رشت افزود: خبرنگاران هنرمند هستند و قلم طلایی شما و تحلیل ها و نقدهایتان، نشان از هنرتان دارد.

کاظمی گفت: شهر و شهرداری برای شهردار و شورا نیست بلکه برای همه است و همه باید از آن حمایت کنیم.

این عضو شورا با بیان اینکه شهر رشت همیشه جز اولین ها بوده اظهار کرد: اما خیلی وقت است که دیگر رشت جز اولین ها نیست و باید بهم کمک کنیم تا جایگاه رشت را برگردانیم.

وی افزود: برای رسیدن به اهداف مورد نظر پیشنهاد میکنم که کارگروه خبرنگاران را در شورا تشکیل دهیم و این اولین کارگروهی است که در زمان ریاست خود تشکیل داده ام.

گفتنی است در پایان جلسه کارگروه خبرنگاران شورا تشکیل و مسئولیت آن را به ام البنین فتوحی از دیارمیرزا و مجید همرنگ از پیک شمال داده شد.

tel final1

Share