ترمیم و بازسازی مسجد روستای بشمن توسط یک جوان نیکوکار+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عاشوری اظهار کرد: خدا را شاکرم که این خیر جوان که نخواست نامش فاش شود با انگیزه بالا و اخلاص تمام به دنبال ترمیم و بازسازی مسجد روستای بشمن است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان و دبیر ستاد رسیدگی به امور مساجد شهرستان بندرانزلی در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با بیان اینکه مسجد بزرگترین پایگاه معنوی بوده اظهار کرد: باید مسجد به عنوان محل تربیت بسیاری از انسان های بزرگ بیشتر مورد توجه قرار گیرد زیرا بهترین جا برای خلوت با خداست.photo_2016-11-09_20-34-49

وی افزود: حرمت ساخت و نگهداری مسجد از اهمیت بالایی برخوردار است و ارزش اجتماعی و اخروی بالایی دارد.

عاشوری اظهار کرد: خدا را شاکرم که این خیر جوان که نخواست نامش فاش شود با انگیزه بالا و اخلاص تمام به دنبال ترمیم و بازسازی مسجد روستای بشمن است.

وی افزود: این جوان با توجه به نگاه و اخلاص بالایی که دارد نخواست اسمش را فاش کند اما کمال تشکر را از ایشان و بخشدار مرکزی دارم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان انزلی با اشاره به حدیثی نبوی اظهار کرد: یکی از اعمال و حسنات مؤمن آنچه پس از مرگش [ثوابش] به او مى رسد، ساخت مسجد یا خانه اى که براى مسافران بسازد، یا نهرى که حفر کند، یا صدقه اى که در زمان تندرستى و حیات از دارایى خود برقرار سازد [ثواب این ها ]بعد از مرگش به او مى رسد.

این خیر جوان نیز در گفتگو با دیارمیرزا گفت: آرامشی که امام زاده این مسجد به بنده می دهد در هیچ کجا آن را پیدا نکردم. امیدوارم خداوند در کارهایی که می کنم بنده را یاری و کمک کند.
وی افزود: سعی دارم علاوه بر بازسازی و گسترش مسجد، مقبره شهدا و ساختمان جدای امام زاده را ترمیم و بازسازی کنم. در این راه رامون حسینی عضو جوان و فعال شورا روستای بشمن با بنده همکاری لازم را داشتند و پا به پای بنده برای رشد روستا کار و کمک کردند.

به گزارش دیارمیرزا هلدینگ آسانا پردیس ماندگار از حامیان این حرکت خداپسندانه است. در مراسم کلگزنی مسجد بخشدار مرکزی، رییس اوقاف شهرستان و رییس سازمان تبلیغات انزلی و دهیار و رییس شورا روستا بشمن حضور داشتند.

Share