بخشدار مرکزی تالش خبرداد

تخریب یک منزل مسکونی بر اثر سیل در تالش/خانواده به یک نقطه امن منتقل شدند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یک دستگاه منزل مسکونی در روستای میانکوه بخش مرکزی تالش بر اثر سیل رودخانه کرگانرود شب گذشته تخریب شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یک دستگاه منزل مسکونی در روستای میانکوه بخش مرکزی تالش بر اثر سیل رودخانه کرگانرود شب گذشته تخریب شد.photo_2016-10-29_21-53-03

چنگیز شکوری بخشدار مرکزی تالش در گفتگو با دیارمیرزا در تالش در این رابطه گفت: اقدامات ستاد بحران به محض دریافت خبر وقوع سیل که بر اثر ذوب شدن برف در نواحی کوهستانی شده بود با کار میدانی در منطقه آغاز گردید.

وی افزود: بازدید اولیه نشان داد که شدت جریان آب رودخانه موجب کندن دیواره ها و لحظه به لحظه به دیوار این منزل نزدیک تر می شد. وی از صدور دستور تخلیه این واحد مسکونی خبر داد که انشعاب آب، برق و گاز این واحد قطع و اثاثیه آن به یک نقطه امن منتقل شد و یک واحد مسکونی استیجاری از سوی دهیاری و یک تخته چادر جمعیت هلال احمر در اختیار این خانواده قرار گرفت.

بخشدار مرکزی تالش از خطر تخریب واحد مجاور و زمین و باغ آن نیز سخن گفت که در حال حاضر با فرو کش کردن این خطر رفع شده ولی طرح اضطراری در مورد این واحد قدیمی نیز وجود دارد و برآورد حجم خسارتها و صدمات نیز تا ابتدای هفته آینده اعلام می شود.

شکوری در مورد وضعیت دهستان کوهستانی گفت: جاده در خطر تخریب ماشین خانه با کار ماشین آلات تثبیت شده و تحت کنترل قرار دارد.

وی بازگشایی مسیر آق اولر و بسک را مرهون تلاش مامورین راهداری، شرکت تعاونی و اطلاع رسانی مردم منطقه اعلام کرد.
photo_2016-10-29_11-26-12
tel final1

Share