جعفرزاده مطرح کرد:

با تغییرات موافق هستم اما وزارت‌خانه‌های دیگر در اولویت بودند/درون دولت نوعی بی ثباتی وجود دارد/دولت نباید وزرای پیشنهادی تکراری به مجلس معرفی کند/روحانی باید از وزرایش در صحن دفاع می‌کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،غلامعلی‌جعفرزاده ایمن آبادی،نماینده مردم رشت در خصوص استعفای اخیر سه وزیر کابینه دولت یازدهم گفت: از قبل صحبت‌هایش شده بود و نمی‌توان گفت تصمیم یک شبه بوده است. من با تعقییرات موافق هستم اما وزارت‌خانه‌های دیگر در اولویت بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از نامه نیوز،غلامعلی‌جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت در خصوص استعفای اخیر سه وزیر کابینه دولت یازدهم گفت: از قبل صحبت‌هایش شده بود و نمی‌توان گفت تصمیم یک شبه بوده است. من با تعقییرات موافق هستم اما وزارت‌خانه‌های دیگر در اولویت بودند.

IMG_2471jafarzadeوی ادامه داد:مثلا در وزارت آموزش و پرورش نیازی به تغییر نبود و این کار فقط فرار رو به جلو بود. در وزارت ورزش و جوانان هم گزینه خوبی نبود اما سرانجام آقای گودرزی در حال انجام وظیفه بود.

جعفرزاده با بیان اینکه پذیرش استعفای وزرا حق روحانی بوده است و شکی در آن نیست، تصریح کرد: این تصمیم بسیار احساسی و تحت تاثیر مسائل بیرون از دولت گرفته شد و نشان داد که در درون دولت نوعی بی ثباتی وجود دارد.

این نماینده با بیان اینکه حق استعفا برای کابینه محفوظ است، ادامه داد: روحانی باید به سراغ وزاری که بالای ۶۰ سال سن دارند می‌رفت. چطور می‌توان یک فردی که ۷۰ سال سن دارد اداره یک وازرت‌خانه را برعهده داشته باشد.

وی ادامه داد: این شائبه ایجاد شده است که از ترس استیضاح این استعفاها انجام شده است، روحانی باید اجازه می‌داد به صحن می‌آمد و پس از آن به دفاع از وزرای خود می‌پرداخت و نباید این استعفا را قبول می‌کرد.

این نماینده مجلس در پایان با اشاره به گزینه‌های مطرح شده برای این ۳ وزارت خانه گفت: دولت سعی کند افرادی که در گذشته برای وزارت مطرح شده بودند را بار دیگر به مجلس معرفی نکند.

tel final1

Share