بازدید از میزان پیشرفت پروژه

بازدید مدیران عامل راه آهن ایران و آذربایجان از پیشرفت خط آهن آستارا -آستارا+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «محسن پورسیدآقایی» مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و «جاوید قربان اف» رئیس شرکت راه آهن جمهوری آذربایجان، در رأس هیأتی با سفر به شهرستان مرزی بندر آستارا از خط آهن و پل ریلی مشترک دو کشور بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «محسن پورسیدآقایی» مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و «جاوید قربان اف» رئیس شرکت راه آهن جمهوری آذربایجان، در رأس هیأتی با سفر به شهرستان مرزی بندر آستارا از خط آهن و پل ریلی مشترک دو کشور بازدید کردند.dsc00147

در این بازدید، علاوه بر مدیران عامل راه آهن دو کشور، «مهندس شفقی» فرماندار آستارای ایران و فرماندار آستارای کشور آذربایجان نیز حضور داشتند.

بازدید از میزان پیشرفت پروژه در خاک دو کشور، ارزیابی چگونگی روند احداث پل های رو گذر ریلی و خوردویی و چگونگی عملیات احداث پایانه ریلی و میدان بار انداز در خاک جمهوری اسلامی ایران از مهمترین برنامه های این سفر بود.

در این مراسم، مسئولان دو کشور با یک قطار تشریفاتی به شکل آزمایشی، مسیر ۵ . ۸ کیلومتر خط آهن جدیدالاحداث آستارای جمهوری آذربایجان از مرز تا بارانداز این کشور را بازدید کردند.

Share