عضو شورای شهر رشت مطرح کرد:

اولین پارکینک طبقاتی شهر رشت افتتاح شد/ کسانی که خوابند، بیدار شده و صدای توسعه را بشنوند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا رسولی در مراسم افتتاح اولین پارکینگ طبقاتی رشت اظهار کرد: دست به دست هم داده و می‎خواهیم رشت را از خواب چند ساله خارج کنیم و امیدواریم کسانی هم که خوابند بیدار شده و صدای توسعه را بشنوند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پروژه پارکینگ طبقاتی واقع در خیابان مطهری رشت پیش از ظهر امروز با حضور شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر رشت به بهره برداری رسید.(گزارش تصویری)photo_2016-11-09_12-37-07

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت، در ابتدای این مراسم فروتن مالک و مدیر پروژه پارکینگ طبقاتی عمومی گیلان توضیحاتی در پاره پروژه مذکور ارائه کرد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع با پروانه ای به مساحت ۱۱ هزار مترمربع احداث شده است.

وی با بیان اینکه برای شروع و به اتمام رساندن این پروژه شهرداری و شورای شهر کمک بسیار کردند، یادآور شد: امیدواریم افتتاح این پروژه چراغ راهی باشد برای سایر سرمایه گذاران تا شاهد کاهش بار ترافیکی شهر رشت باشیم.

می‎خواهیم رشت را از خواب چندساله خارج کنیم/ کسانی که خوابند، بیدار شده و صدای توسعه را بشنوندphoto_2016-11-09_12-37-00

رضا رسولی عضو شورای شهر رشت نیز در این مراسم اظهار کرد: در طول این مدت ۷۲ پروژه در رشت افتتاح شده که با یک حساب و کتاب کوتاه می توان گفت در هر ۸ روز و ۸ ساعت یک پروژه در رشت افتتاح شده و در این موفقیت نمی شود نقش هیچ کدام از اعضای شورای شهر و شهرداری را نادیده گرفت.

وی افزود: دست به دست هم داده و می‎خواهیم رشت را از خواب چند ساله خارج کنیم و امیدواریم کسانی هم که خوابند بیدار شده و صدای توسعه را بشنوند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت اظهار کرد: این پروژه اولین پارکینگ طبقاتی است که در رشت افتتاح شده و اولین پروژه سرمایه گذاری است که یک شخص با نگاه منافع عمومی آمده و این کار را انجام داده است.

گلایه از درک نادرست برخی افراد از سرمایه گذاری 

رسولی اظهار کرد: امیدوارم سرمایه گذاران شرایط موجود را ببنید و نگاهی که در مدیریت شهری به وجود آمده را درک بنند و مشارکت بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه جانمایی پروژه بسیار خوب بوده است اظهار کرد: فکر می‏کنم بتوانیم با کمک مهندس فروتن و امثال او چند پارکینگ دیگر در سایر نقاط شهر ایجاد کنیم.

عضو شورای شهر رشت افزود: در طول دوران کاری شورای چهارم توانسته ایم مسیر خوبی را شروع بکنیم و امروز شاهد اتفاق های خوبی هستیم و عملا کار اجرایی در ارتباط با رودخانه ها نیز شروع شده است.

رسولی با بیان اینکه در حوزه سرمایه گذاری بسیار ناموفق بودیم تصریح کرد: علت این موضوع درک نادرست برخی دوستان از سرمایه گذاری است که باید گفت تنها با نگاه کاسب کارانه نمی شود به پروژه هایسرمایه گذاری نگاه کرد زیرا فواید اجتماعی آنچه در اجتماع روی می دهد غیر قابل انکار است و شادی و رفاهی که به وجود می اورد قابل مقایسه با فواید ریالی آن نیست.

Share