سرمربی سپیدرود رشت

انسجام روی سکو و همدلی بین کادرفنی و بازیکنان سپیدرود را سراپا نگه داشته است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نظرمحمدی گفت: انسجام روی سکو و همدلی بین کادرفنی و بازیکنان و همچنین صمیمتی که برای نتیجه گرفتن سپیدرود در استان وجود داشت تا این لحظه باعث شده که با وجود مشکلات مالی فراوان تا این لحظه سپیدرود سر پا به ماند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی نظرمحمدی پس از پیروزی سپیدرود رشت مقابل نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی امروز بسیار سخت و نفسگیر بود. نفت در نیمه اول یک بازی بسته را ارائه می کردند و در بین نیمه دوم نکات مورد نظر را یادآوری کردم و یک بازی تهاجمی را ارایه دادیم و اگر خوش شانس بودیم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.IMG_4492alinazarmohammadi

سرمربی سپیدرود رشت گفت: در هر بازی روی محمدرضا مهدوی برنامه خاصی داریم و در این بازی هم در ۱۵ دقیقه آخر او را وارد بازی و تیم را دو مهاجمی کردیم و تا با ایجاد یک ارسال توانستیم گل ۳ امتیازی را بزنیم و هواداران را شادمان راهی خانه هایشان کنیم.

وی افزود: در ۱۲ هفته گذشته علی رغم مشکلات موجود هیچ گونه کار خاصی در حوزه مالی انجام نشده است و بنا دارم دیگر چیزی نگویم چون زیبنده نام سپیدرود نیست. همه می‎دانند سپیدرود برای رسیدن به موفقیت چه مشکلات متعددی دارد. همچنان در تهیه و تجهیز امکانات اولیه با مشکلات رو به رو هستیم. برای صدرنشینی باید کادرفنی تمام هوش و حواسش بر روی مسائل فنی باشد و امیدوارم در هفته آتی مشکلات رفع شود.

نظرمحمدی در پایان گفت: انسجام روی سکو و همدلی بین کادرفنی و بازیکنان و همچنین صمیمیتی که برای نتیجه گرفتن سپیدرود در استان وجود داشت تا این لحظه باعث شده که با وجود مشکلات مالی فراوان تا این لحظه سپیدرود سر پا به ماند.

tel final1

Share