پس از تفکیک حوزه مدیریت راهداری از اداره کل راه و شهرسازی صورت پذیرفت:

انتصابات جدید در ادارات راه و شهرسازی گیلان/ بازگشت معاون سابق فرماندار به عرصه مدیریتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پس از اجرای مصوبه شورای عالی اداری کشور و دستورالعمل مقام عالی وزارت و تفکیک حوزه مدیریت راهداری از اداره کل راه و شهرسازی و انتزاع آن با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مهندس علی خاوری در احکامی سرپرست جدید ادارات راه و شهرسازی سه شهرستان این استان را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پس از اجرای مصوبه شورای عالی اداری کشور و دستورالعمل مقام عالی وزارت در بین ادارات‌کل راه و شهرسازی و حمل و نقل و پایانه‌های کشور و تفکیک حوزه مدیریت راهداری از اداره کل راه و شهرسازی و انتزاع آن با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مهندس علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان در احکامی سرپرست جدید ادارات راه و شهرسازی سه شهرستان این استان را منصوب کرد.photo_2016-10-26_16-03-14

طبق این احکام محمد مجد به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان رشت، برات کارنیا بعنوان سرپرست راه و شهرسازی شهرستان رضوانشهر و عباس آسایش بعنوان سرپرست راه و شهرسازی شهرستان آستارا منصوب شدند.

خاوری در این احکام خطاب به سرپرست های جدید ادارات راه و شهرسازی اهم برنامه هایی که باید در رئوس کارهای محوله مد نظر آنها قرار گیرد بدین شرح اعلام کرد:
نظارت بر اجرای طرح های توسعه و عمران (جامع) ناحیه، مجموعه های شهری و جامع شهری ،طرح های ویژه ، طرح های عمران شهری و شهر های جدید در راستای اهداف طرح های بالادست.
کنترل و نظارت بر اجرای مراحل مختلف طرح های تفصیلی شهری توسط شهرداری ها و سایر سازمان های ذیربط.
کنترل و نظارت بر اجرای ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری (مصوبات شورایعالی شهرسازی و معماری ایران)
اعمال نظارت بر اجرای قوانین مربوط به اراضی در محدوده و حریم شهرها و شهرکهای منطقه.
انجام امور مربوط به مسکن مهر و نظارت بر ساخت و ساز شرکت های تعاونی و گروههای انفرادی مسکن مهر.
نظارت بر ساخت و ساز های دولتی.
هدایت و نظارت بر انجام امور مربوط به نقشه برداری اراضی ، تحویل قطعات به متقاضیان و پاسخ استعلامات ثبتی.
بررسی شکایات واصله از اشخاص ومؤسسات در خصوص عدم رعایت مقررات ملی ساختمان و ضوابط شهرسازی و انجام بازدید های محلی لازم ، تهیه گزارش و اقدام تا حصول نتیجه.
حضور در شوراها،کمیته ها،کمیسیون های مرتبط با وظائف محوله .
نظارت بر اجرای پروژه های راهسازی وبهسازی راههای اصلی ، فرعی و روستایی با استفاده از خط مشی هاو دستورالعمل های فنی ابلاغی.
نظارت بر کلیه امور مربوط به بخش فنی و اجرائی سایر امور محوله.
شرکت در جلسات فرمانداری و هماهنگی و تبادل نظر با دستگاههای اجرائی شهرستان در اجرای قوانین و مقررات راه و شهرسازی و در پایان برای انها آرزوی صحت ، سلامتی و توفیق روز افزون از درگاه خداوند متعال مسئلت نمود.

tel final1

Share