فرانک پیشگر در گفتگو با دیارمیرزا مدعی شد

اعضای شورا مانع ارائه طرح جامع مدیریت شهری برای مشکل سراوان شدند/خانم شیرزاد گفته در جریان لندفیل سراوان و لایحه نیستند/آنها اعتقاد دارند لایحه هنوز پخته نشده است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،فرانک پیشگر رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا در گفتگو با دیارمیرزا اظهار کرد: بعضی از اعضای شورا اعلام کردند که این لایحه هنوز پخته نشده است و در جریان محتویات آن نیستند و خواستار این شدند که لایحه در جلسه شورا مطرح نشود!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، درحالی که همگان منتظر بودند در جلسه شب گذشته شورا طرح جامع مدیریت شهری برای مشکل سراوان که توسط شهرداری رشت تهیه شده است دو فوریت آن به تصویب اعضای شورا برسد، شورانشینان به دلایل نامشخص و مبهم اجازه‌ی بررسی ‌لایحه‌ای با این درجه اهمیت را در شورا ندادند(محتوای لایحه).---۱pishgar۳۸-۲۰

در همین رابطه فرانک پیشگر رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا در گفتگو با دیارمیرزا اظهار کرد: بعضی از اعضای شورا اعلام کردند که این لایحه هنوز پخته نشده است و در جریان محتویات آن نیستند و خواستار این شدند که لایحه در جلسه شورا مطرح نشود!

وی با ابراز تاسف از این موضوع گفت: خانم فاطمه شیرزاد خودشان سال گذشته رئیس کمیسیون بهداشت بودند و امروز اعلام می کنند که در جریان لندفیل سراوان و لایحه نیستند و  برای بنده این مساله جای تعجب دارد.

ریس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا گفت: بنده به عنوان عضو شورا و رئیس کمیسیون بهداشت با اقداماتی که شهرداری در مورد سراوان انجام می‌دهد موافق هستم و معتقدم کار به صورت اصولی و با مدیریت درست در حال انجام است.

پیشگر اضافه کرد: به نتیجه رسیدن سراوان میتواند نقطه عطفی در کارنامه شورای چهارم باشد.

وی خاطرنشان کرد با توجه به اینکه به علت مانع تراشی بعضی از اعضای شورا در ارائه لایحه به صحن شدند روز شنبه جلسه کمیسیون با همین موضوع راس ساعت ۸ برگزار خواهد.

پیشگر از همه کسانی که واقعا دلسوز مردم و نگران وضعیت سراوان هستند خواست تا اولویت را رفع مشکل سراوان بگذارند.

 

tel final1

Share