اشتباه عجیب یک نماینده در مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

حسین نقوی حسینی نماینده اصولگرای مجلس دهم در هنگام مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اشتباه عجیبی را مرتکب شد که تعجب همه را به همراه داشت و باعث شد وی این اشتباه آن را اصلاح کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا, حسین نقوی حسینی نماینده اصولگرای مجلس دهم در هنگام مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اشتباه عجیبی را مرتکب شد که تعجب همه را به همراه داشت و باعث شد وی این اشتباه آن را اصلاح کند.

img30حسین نقوی حسینی در جلسه علنی امروز -سه شنبه – مجلس شورای اسلامی به عنوان مخالف فخرالدین احمدی دانش آشتیانی پشت تریبون مجلس رفت و در ابتدای سخنانش خطاب به نمایندگان گفت که رییس جمهوری دوران جنگ مسوول اصلی فتنه بود و این جمله را چند بار تکرار کرد و پس از مدتی با صدای بلند نمایندگان و تعجب خبرنگاران مواجه شد که بعد از مدتی متوجه اشتباه خود شد و گفت نخست وزیر دوران جنگ مسوول اصلی فتنه بود.

**پس از نقوی حسینی، مهدی شیخ نماینده تهران به دفاع از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداخت، وی در بخشی از سخنانش خطاب به مخالفان و تندروها گفت که تا کی می خواهید به افکارتان ادامه دهید که یکی از نمایندگان از داخل مجلس فریاد زد تا ظهور امام زمان(عج).

**شیخ بخشی از وقت خود را به غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت داد و جعفرزاده نیز در سخنانش از دانش آشتیانی دفاع کرد پس از سخنان وی، بسیاری از نمایندگان به سمت صندلی جعفرزاده رفتند و وی را در آغوش گرفتند و همچنین محمود صادقی نماینده مردم تهران دست جعفرزاده را بوسید.

**پخش شب نامه علیه یکی از وزرای پیشنهادی از نکاتی بود که در جلسه علنی امروز به چشم می خورد، یکی از نمایندگان مجلس در این راستا گفت که برخی ها شب نامه هایی را علیه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در مجلس پخش کردند که مورد اعتراض نمایندگان قرار گرفت و علی لاریجانی رییس مجلس در این باره گفت که حتما این موضوع را بررسی می کند.

tel final1

Share