شهردار انزلی در جمع خبرنگاران مطرح کرد

از پیاده راه سازی خیابان سپه انزلی تا ساخت پارکینگ طبقاتی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پورشعبان به هزینه ده میلیارد تومانی برای بازگشایی پل «ولایت دو» اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده به دنبال پیاده راه سازی خیابان سپه بوده تا بزرگترین پیاده راه شهرستان را با ۷ هزار متر مربع کف پوش کنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا پورشعبان شهردار انزلی در نشست مطبوعاتی خود با اصحاب رسانه عملکرد سه ساله و برنامه های شهرداری انزلی را تبیین کرد.shaban2016-08-03_08-13-40

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی، پورشعبان در این نشست با بیان اینکه شهرداری و اصحاب رسانه تعامل خوبی با هم داشته اند، اظهار کرد: در طول سه سال گذشته همواره از انتقادات و پیشنهادات اصحاب رسانه استقبال کردم زیرا سبب بهبود عملکرد ما شده اند.

شهردار انزلی با بیان اینکه اختلاف نظر در شورای شهر یک امر طبیعی است، یادآور شد: همه‎ی اعضای شورا با تمام اختلاف نظرها و گرایش سیاسی به دنبال مطالبات مردم هستند.

پورشعبان افزود: در شاخص های توسعه پایدار شهری بومی سازی باید مورد توجه قرار بگیرد زیرا هر شهر ویژگی های خاصی دارد و موقعیت جغرافیایی استان ها با یکدیگر تفاوت دارد و از سوی دیگر میزان امکانات و ابزار ها نیز در پیشبرد امور مهم است.

وی از انجام برخی امور زیربنایی و اصلاح ساختار سازمانی شهرداری اشاره کرد و افزود: اتاق فکری با استفاده از پتانسیل نخبگان بومی شهرستان تشکیل شده تا با کمک افراد بومی و ایده های جدید در راستای توسعه پایدار شهری حرکت کنیم.

شهردار انزلی تسریع در کار ارباب رجوع را موضوع مهمی ذکر کرد و گفت: در همین راستا ساختار سازمانی شهرداری تغییر کرده است.

پورشعبان افزود: بندرانزلی در حوزه پدافند غیر عامل و جی آی اس استان به عنوان پایلوت معرفی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به هزینه ده میلیارد تومانی برای بازگشایی پل «ولایت دو» اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده به دنبال پیاده راه سازی خیابان سپه بوده تا بزرگترین پیاده راه شهرستان را با ۷ هزار متر مربع کف پوش کنیم.

شهردار انزلی اظهار کرد: حضور بخش خصوصی برای ساخت پارکینگ طبقاتی در دستور کار است و امتیازاتی به کسی که برای ما این کار انجام دهد در نظر میگیریم و این پیشنهاد را به شورا هم فرستادم.

پورشعبان به هزینه بیش از سه میلیارد تومانی برای آسفالت اشاره کرد و گفت: در زمینه مباحث فرهنگی نیز جشنواره لاله های تالابی، جشن ۲۵ سالگی خانه قرآن و بزرگداشت آیت الله خائفی در برنامه هاست.

وی بر ضرورت انتقاد پذیری مدیران تاکید کرد و افزود: هر مدیری که انتقاد پذیر است ظرفیت بالایی دارد اما نباید در انتقادات به بی راهه برویم.

شهرداری انزلی از ساخت المان شهدای گمنام این شهر خبر داد و گفت: در صورت پایدار شدن وضع هوا طی روزهای آتی روند ساخت آن به اتمام می رسد و فقط نور پردازی باقی می ماند.

Share