دو عضو شورای شهر انزلی در گفتگو با دیارمیرزا

احمدی‎فرد: مردم از اجرای بی‌کیفیت پروژه‎ها گلایه دارند/جلاوندی: برخی شعار می‌دهند تا خودشان را نشان دهند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای شهر انزلی درباره دلایل نارضایتی مردم از عملکرد شهرداری گفت: کیفیت نامطلوب ترافیک شهری و نداشتن پارکینگ عمومی، ازدحام فعالیت های شهری و نداشتن زیبایی بصری در مرکز شهر، عدم ساماندهی ساحل از قبیل نداشتن روشنایی و معابر مطلوب موجب نارضایتی مردم از عملکرد مسئولین و مدیران شهری علی الخصوص شهرداری شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر احمدی فرد عضو شورای شهر انزلی در گفتگو با دیارمیرزا در خصوص عملکرد شهرداری این شهر اظهار کرد: ساماندهی فاضلاب شهری از مهمترین سازه های زیر بنایی یک شهر محسوب می‌شود و برای شهر انزلی که از شمال به دریا و از جنوب به تالاب محدود شده است داشتن فاضلاب‌های بهداشتی و هدایت آنها به تصفیه خانه از اهم زیر ساخت هاست.ahmadifarzo_2016-10-04_11-49-25

احمدی فرد با اشاره به توریستی بودن انزلی گفت: متاسفانه شهر ما علی الخصوص در ناحیه غازیان به دلیل نداشتن سیستم فاضلاب با مشکلات عدیده ای مواجه است و ورود فاضلاب ها به داخل دریا و تالاب علاوه بر تخریب و نابودی محیط زیست به صنعت توریسم و صیادی که تنها منبع اقتصادی این شهر نیز محسوب می‌شوند صدمات زیادی وارد کرده است.

این عضو شورا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه زمین های بایر و ساختمان های نیمه تمام در محدوده شهری منافی پاکی و زیبایی و بر خلاف موازین شهرسازی است، متذکر شد: در زمینه زیباسازی شهری و نصب مبلمان های شهری از قبیل صندلی ها و المان های جدید، شهرداری نیاز به یک پوست اندازی دارد.

احمدی فرد با انتقاد از شیوه اجرای پروژه ها متذکر شد: شهرداری بندرانزلی به دلیل عدم مدیریت زمانی و اجرای بی‌کیفیت پروژه ها از قبیل اجرای غیر اصولی ترمیم آسفالت ها و روکش بی کیفیت معابر و جوی هدایت آبهای سطحی که جداول آنها بدون اختلاف سطح بین سواره رو و پیاده رو اجرا شده خسارات زیادی به شهروندان وارد کرده است.

وی افزود: از سوی دیگر این مساله موجب شده که شهرمان به لحاظ زیربنایی و روبنایی مشکلات زیادی داشته باشد.

عضو شورای شهر انزلی در پایان درباره دلایل نارضایتی مردم از عملکرد شهرداری گفت: کیفیت نامطلوب ترافیک شهری و نداشتن پارکینگ عمومی، کیفیت نامطلوب ناوگان عمومی، ازدحام فعالیت های شهری و نداشتن زیبایی بصری در مرکز شهر، نداشتن مراکز تفریحی و تجاری در محلات پر تراکم شهری، عدم ساماندهی ساحل از قبیل نداشتن روشنایی و معابر مطلوب و عدم حضور پررنگ مدیران شهری در زمان اجرای پروژه ها، اهمیت ندادن به نیازها و الویت ها موجب نارضایتی مردم از عملکرد مسئولین و مدیران شهری علی الخصوص شهرداری شده است.

 عملکرد شهرداری در حوزه مدیریت پسماند رضایت بخش است/برخی شعار می‌دهند تا خودشان را نشان دهند

داریوش جلالوندی دیگر عضو شورای شهر انزلی نیز در گفتگو با دیارمیرزا با ابراز رضایت از عملکرد شهرداری در حوزه مدیریت پسماند اظهار کرد: طبیعی است که شهرداری می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد و وضع مردم را بهتر درک کند و این کار نیاز به همدلی بیشتر در شهرداری انزلی دارد.jalal9dp

وی با بیان اینکه کارهای انجام شده چندان رضایت بخش نیست اظهار کرد: با شعار دادن نمی‌شود کار کرد، باید با مردم بود و برای خدمت بیشتر وقت گذاشت.

این عضو شورای شهر انزلی با تصدیق سخنان خسته بند نماینده این شهر اظهار کرد: آقای خسته بند درست میگویند که شورا فقط شعار می‌دهد، اگر به مطبوعات نگاه کنید می بینید که برخی افراد شعار می‌دهند تا خودشان را نشان دهند.

جلالوندی گفت: با نگاه به مصوبات شورا متوجه می‌شوید کسانی که همواره مخالف بوده‌اند، همراه مردم نیستند و این موضوع در مصوبات شورا خود را نشان می‎دهد.

وی افزود: مثلا در مورد بودجه اول می‌گویند برای انزلی با بودجه شهر مینیاتوری بسازیم و کار آنچنانی بکنیم اما بعد با همین بودجه مخالفت می‌کنند و فقط شعار می‌دهند. کسایی که همیشه مخالفت می‌کنند، برای مردم کار نمی‎کنند و در اصل با مردم مخالف هستند.

عضو شورای شهر انزلی عملکرد شورا و شهرداری در حوزه کارهای فرهنگی را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: بیشترین کار فرهنگی در دوره چهارم شورا بوده و در هیچ زمانی به این مقدار کار فرهنگی انجام نشده است.

جلالوندی در پایان از جشنواره لاله های تالابی و ساخت چندین مستند با کمک شهرداری را از جمله اقدامات فرهنگی صورت گرفته دانست.

Share