نماینده ولی فقیه در گیلان:

آموزش و پرورش بهترین مکان برای پاسخگویی به مشکلات و تعلیم و تربیت است/در شرایطی هستیم که همفکری بین دولت و ملت ایجاد شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: وجود معلمان ورزیده و دین‌باور که از عمق‌ جان به حقایق دین اعتقاد داشته باشند در آموزش و پرورش حائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در جلسه مشترک کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش گیلان اظهار کرد: در زندگی همواره شرایط برای انسان در رسیدن به آرمان‌ها و مقاصد بلند فراهم نیست.ghorbani_2016-08-28_14-24-07

وی افزود: زمانی که بر ما گذشت، بعضی از مسایل را می‌گفتیم و سند جرم و دستگیری ما بود و به طور نمونه آیت‌الله بروجردی فتوای نخریدن نوشابه پپسی را به دلیل کمک این شرکت به بهایی‌ها را صادر کرده بود و بنده را برای بیان این فتوا به شهربانی بردند و بازخواست کردند و گفتند نباید مباحث سیاسی را در منبر بیان کنید.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه امروز شرایطی برای ما به وجود آمده که روسای آموزش و پرورش و معلمان دینی با همدیگر همکاری می‌کنند، گفت: اینها باید بتوانند فرزندان را تربیت کنند و در فیلم معمای شاه مشاهده می‌کنیم چگونه بهایی‌ها را وارد دربار کردند.

وی همکاری بین حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش را فرصت طلایی دانست و گفت: باید از این فرصت بیشترین استفاده را ببریم و امروزه ۲ هزار ماهواره و رسانه علیه اسلام و انقلاب تبلیغ می‌کنند و صدها ماهواره درباره بی‌ارزش جلوه دادن اسلام و قرآن در حال فعالیت هستند.

قربانی ادامه داد: در شرایطی هستیم که بمباران تبلیغات علیه دین، قرآن، اعتقادهای اسلامی، معاد، حکومت اسلامی، ولایت فقیه و …. در حال انجام است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش بهترین مکان برای پاسخگویی به مشکلات و هدایت و تعلیم و تربیت است، یادآور شد: وجود معلمان ورزیده و دین باور که از عمق‌جان به حقایق دین اعتقاد داشته باشند در آموزش و پرورش حائز اهمیت است.

امام جمعه رشت همکاری بین آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه را اندیشه خوبی خواند و گفت: امام(ره) در جامعه بشریت تحول ایجاد کرد و اکنون در شرایطی هستیم که همفکری بین دولت و ملت ایجاد شده است.

Share