در صبحگاه رزمایش بسیجیان لاهیجان؛

آمار نیکفر از تعداد دانشمندان ایرانی ناسا/ هوشمندترین، ثروتمندترین و باسوادترین مردمان دنیا هستیم/امیدواریم روزی را درک کنیم که مسئولان جمهوری اسلامی تابع ولایت فقیه باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ذبیح نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در صبحگاه رزمایش بیت المقدس بسیج لاهیجان با بیان اینکه عده ای از مسئولان هنوز نمیدانند که عزت خود را چه افرادی هستند گفت: از ارزشهای انقلاب اسلامی دفاع می کنیم و افتخار میکنیم که خون شهیدان، انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم برای ما عزت جهانی به بار آورده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از لاهیجان، ذبیح نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در صبحگاه مشترک بسیجیان که در روستای گمل دهستان لیل برگزار و با حضور جمعی از مدیران شهرستانی و استانی برگزار شد با بیان اینکه بعضی از مسئولین فکرمیکنند به تبع مسئولیت شان نباید ادعاکنند بسیجی هستند گفت: عده ای می خواهند ما را به سمتی ببرند که دفاع از ارزشهای انقلابی برای ما خجالت آور باشد و نتوانیم به خوداجازه دهیم که از ارزشهای انقلاب دفاع کنیم، افتخار می کنیم که انقلاب اسلامی، خون شهیدان و شهدای مدافع حرم برای ما عزت آفریدند.nikfar_2016-09-18_13-29-15

وی با بیان اینکه عده ای در گوشه و کنار نسبت به مدافعان حرم بی اعتنا هستند، گفت: این افراد نمی فهمند که عزت و مسئولیت امروز خود را مدیون شهیدان و رزمندگان مدافع حرم هستند.

نیکفر با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی بودند که ما را در عرصه های علمی در رتبه های ممتاز جهانی قرار دادند گفت: این پیش بینی غربی ها است که یک دهه دیگر، ایران جزء ۸ کشور پیشرفته و برتر دنیا از لحاظ علمی خواهد بود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قدرت و هوش ایرانی در سراسر دنیا با بیان اینکه دوهزار میلیارد دلار از ثروت های آمریکا به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در دست ایرانی ها است یا تحت مدیریت ایرانی هااست گفت: کافی است بدانیم که دولت جمهوری اسلامی برای رشد هشت درصد در حوزه اقتصاد، نیاز به هشتاد میلیارد دلار سرمایه دارد.

وی با بیان اینکه برخی از وزرا و رئیس جمهورهای کشورهای اروپایی به لحاظ هوش و فهم سیاسی و اقتصادی ایرانی ها، مشاورانی ایرانی دارند گفت: سازمان ملی هوانوردی و فضایی(ناسا) توسط ۸۴ دانشمند اداره می شود که پنجاه درصد این دانشمندان ایرانی هستند و ما هوشمندترین، ثروتمندترین و باسوادترین مردمان دنیا هستیم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه استکبار جهانی هدفی جز مهار ایران برای عدم دستیابی به این قدرت ها ندارد گفت: خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده که اگر من را یاری کنید من نیز شمارا یاری خواهم کرد. اقتصاد مقاومتی  و نگاه به درون جامعه برای استقلال اقتصادی جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه حکومت وهابیت عربستان میلیاردها دلار به صورت بلاعوض به دولت پاکستان و مصر کمک می کند تا در مواقع لزوم برای عهد و پیمان نظامی با وی همراه شوند گفت: هوشمندی و مدیریت مقام معظم رهبری باعث شد که مصر از ایران در نشست لوزان حمایت کند و در صحنه های سیاسی مواضع خود را نسبت به رژیم عربستان تغییر دهد.

وی با بیان اینکه روسیه اذعان کرد که ایران باعث شد تا ما مجدد قدرت خود را به دست بیاوریم و به عنوان ابرقدرت در دنیا ظاهر شویم  افزود: و این نبود جز، نقشی که ایران برای روسیه در عراق، سوریه و یمن قائل شد و این مدیریت توسط حاج قاسم سلیمانی به نیابت از رهبر انقلاب به وی سپرده شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کنفرانس لوزان یا سفر رئیس جمهور روسیه به ایران، مدیریت ایران و مقام معظم رهبری را به خوبی شاهد بودیم گفت: آنچه که در دنیا به ما از نظر دیپلماسی، سیاسی و اقتصادی توجه می شود نشات گرفته از قدرت لایزال الهی است که در مدیریت رهبر انقلاب متبلور شده است.

وی با بیان اینکه جای بسی تاسف دارد که عده ای در کشور به این امورات عمل نمی کنند گفت: البته هر روز شاهد آن هستیم که قدرت ایران در منطقه و جهان نمایان شده و دست ابرقدرت های  پوشالی زمان برای مردم رو شد.

نیکفر افزود: امیدواریم روزی را درک کنیم که مسئولان جمهوری اسلامی تابع ولایت فقیه باشند و بپذیرند که با همبستگی می توانیم ایران را به خودباوری، استقلال اقتصادی و نظامی، آنچه قدرتمندانه در عرصه بین المللی به عنوان یک ابرقدرت عرض اندام کند برسانیم.

نیکفر با بیان اینکه تفکر بسیجی باید در جامعه فراگیر شود و هرکشور که تفکر بسیجی در آن سایه افکند به استقلال و عزت خواهد رسید گفت: همین امر را در عراق، سوریه و یمن را می بینید که مقدمه عزت آفرینی در این کشورها فراهم آمد و این را مدیون تفکر بسیج هستند.

tel final1

Share