رئیس شورای شهر انزلی

آسفالت حق اولیه مردم است/شهرداری اگر بدهکار هم بشود باید آسفالت را انجام دهد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بدیعی فر با بیان اینکه آسفالت حق اولیه مردم است تصریح کرد: مردم شهری تمیز و آباد را خواستار بوده که باید به آن جامه عمل بپوشانیم که امیدوارم با استفاده از ظرفیت کارخانه آسفالت انزلی و خرید بخشی از مصالح مورد نیاز اقدامات مناسبی صورت گیرد تا پایان امسال نهضت آسفالت داشته باشیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا بدیعی فر در گفت‌وگو با خبرنگار دیارمیرزا در انزلی با اشاره به آخرین جلسه شورای شهر این شهر که به صورت غیر علنی برگزار شد اظهار کرد: به دلیل غیرعلنی بودن جلسه تمام موضوعات را نمی توان رسانه ای کرد ولی در مورد مبحث آسفالت می توانم صحبت کنم.photo_2016-10-04_11-47-38

وی افزود: در این راستا اختلاف نظراتی بود که از طرف برخی اعضا بیان شد که آسفالت اولویت شهرستان نیست و خرید آسفالت مقرون به صرفه نیست ولی شهردار در دفاعیه خویش از مقرون به صرفه بودن این موضوع برای شهرداری خبرداد که در پایان تصمیم بر آن شد که ایشان آنالیز و دلایل خود را به صورت کتبی به اعضا اعلام کند.

رئیس شورای شهر بندرانزلی با اشاره به کمبود مصالح در این شهرستان خاطرنشان کرد: در انزلی معدن نداشته و مصالح مورد نیاز کارخانه آسفالت انزلی را از لوشان، رودبار و خلخال خریداری کرده که آن مصالح نیز کیفیت مورد نظر کارشناسان ما را نداشت.

بدیعی فر ادامه داد: خیلی شهرها به مانند فومن رودخانه داشته و مصالح را خود را از همانجا برداشته و استفاده می کنند اما در شهرستان انزلی این موضوع وجود نداشته و ما با پرداخت هزینه حمل و نقل مصالح از منبع به انزلی یک هزینه سربار را پرداخت می کنیم.

وی با بیان اینکه آسفالت حق اولیه مردم است تصریح کرد: مردم شهری تمیز و آباد را خواستار بوده که باید به آن جامه عمل بپوشانیم که امیدوارم با استفاده از ظرفیت کارخانه آسفالت انزلی و خرید بخشی از مصالح مورد نیاز اقدامات مناسبی صورت گیرد تا پایان امسال نهضت آسفالت داشته باشیم.

رئیس شورای شهر بندرانزلی در مورد بهره گیری شهرداری بندرانزلی از آسفالت سرد یا گرم گفت: این موضوع توسط کارشناسان و نخبگان شهرستان در حال بررسی بوده که کدام روش دارای کیفیت مناسب و مقرون به صرفه است.

بدیعی فر با بیان اینکه اعتقاد بنده این است شهرداری اگر بدهکار هم بشود باید در برخی نقاط حق اولیه مردم در آسفالت ریزی علمی انجام شود عنوان کرد: شهر بندری انزلی که نام منطقه آزاد را نیز یدک می کشد دارای خیابان مناسبی نیست و باید با داشتن سه اداره کل چشم انداز مناسبی در شهرستان داشته باشیم زیرا با داشتن راه دسترسی مناسب موجب رونق اقتصادی در بندر و گمرک می شویم.

وی با اشاره به هماهنگی شهرداری و دیگر ادارات در راستای اولیت بندی آسفالت ریزی متذکر شد: به دنبال هماهنگی با دیگر ادارات نیز هستیم که در جاهایی که قرار بر حفاری بوده آسفالت ریزی نشود و پس از پایان کار آنان این کار صورت گیرد تا آسیبی به آسفالت وارد نشود.

عضو باسابقه شورای شهر انزلی با بیان اینکه آب های سطحی بیشترین خسارت به آسفالت ها وارد می کند یادآور شد: طی کارشناسی که صورت گرفت تدبیر شد جوی هایی ملقب به جوی جدول تهرانی در کوچه ها زده شود که موجب رضایتمندی مردم نیز شد.

tel final1

Share