نماینده مردم آستارا در مجلس اظهار کرد:

FATF قابل پذیرش نیست/وهابیت و داعش در منطقه به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به قرارداد ننگین FATF اشاره کرد و گفت: هر معاهده و قراردادی که بخواهد به ارزش‌های نظام و ولایت فقیه ضربه بزند از دیدگاه ما رد و قابل پذیرش نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، ولی داداشی پیش از ظهر امروز در آیین مقدس یادواره شهدای محلات این شهرستان در روستای گیلده از توابع بخش مرکزی آستارا، اظهار کرد: فرزندان امام راحل در دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ نابرابر تحمیلی حماسه آفریدند.dadashi_2016-04-08_15-40-27

وی با بیان اینکه امروز بحث وهابیت و داعش در منطقه به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است، افزود: مقصود و هدف گروه‌های تکفیری و سلفی از انجام اقدام‌های تروریستی در کشورهای اسلامی، ریشه‌کن کردن دین مبین اسلام و ایجاد تفرقه بین مسلمانان جهان اسلام است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مقابل اندیشه‌های باطل گروه‌های تکفیری و سلفی، فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثار کارساز است، گفت: اندیشه دفاع مقدس و مسیر رفته شهدا باید در بین نسل امروز و فردای کشور نهادینه شود.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از افراد در داخل کشور با ایده‌های روشنفکرانه می‌خواهند نام شهدا را در سایه نگه دارند، افزود: امروز امنیت و آرامش در کشور حاکم در سایه خون شهدا و رهنمودهای ولایت فقیه تحقق یافته است.

داداشی تمام کشورهای منطقه را درگیر جنگ‌های داخلی و در مبارزه با داعش و تکفیری‌ها دانست و یادآور شد: با وجود اینکه ایران در حلقه‌ای از آتش قرار گرفته اما شاهد امنیت و آرامش در داخل مرزهای کشور هستیم.

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به قرارداد ننگین FATF اشاره کرد و گفت: هر معاهده و قراردادی که بخواهد به ارزش‌های نظام و ولایت فقیه ضربه بزند از دیدگاه ما رد و قابل پذیرش نیست.

وی درباره حضور مدافعان اهل حرم در جبهه‌های مقاومت، خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در قالب مدافعان اهل حرم با حضور خود در مناطق جنگی و اشغالی سوریه از ارزش‌های اسلام دفاع می‌کنند.

داداشی یادآور شد: اگر روزی تهاجم نظامی علیه آرمان‌های کشور رخ دهد جوانان امروز ما در جبهه‌های مقاومت در برابر هجوم دشمن سینه سپر می‌کنند.

tel final1

Share