مديرعامل شركت گاز استان گيلان

۱۹ هزار کیلومتر شبکه گذاری گاز در گیلان انجام شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت:با آغاز اجرای پروژه های بند «ق» روند گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان سرعت بیشتری به خود گرفته است به نحوی که در سال جاری برای گازرسانی به ۲۰۰ روستای استان بیش از ۱۰۸۸ کیلومتر شبکه گذاری انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: با آغاز اجرای پروژه های بند «ق» روند گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان سرعت بیشتری به خود گرفته است به نحوی که در سال جاری برای گازرسانی به ۲۰۰ روستای استان بیش از ۱۰۸۸ کیلومتر شبکه گذاری انجام شده است.

zahiri_2016-01-08_12-49-28 ظهیری در ادامه گفت: این مقدار شبکه گذاری از ابتدای سال تاکنون  یک رکورد محسوب می شود و نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۴۱ درصد رشد را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین اظهار داشت: از ابتدای فعالیت شرکت گاز تاکنون ۱۸ هزار و ۹۴۸ کیلومتر عملیات شبکه گذاری در استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه برای ۱۰۸۸ کیلومتر شبکه گذاری در نیمه اول امسال نزدیک به یک هزار میلیارد ریال هزینه شده است افزود: اختصاص این مقدار هزینه نشان از عزم دولت تدبیر و امید در گازرسانی به روستاهای استان و ایران دارد.

 ظهیری در پایان گفت: با برنامه ریزی های بعمل آمده تا دهه فجر امسال، بالغ بر ۶۰۰ کیلومتر شبکه گذاری دیگر در بیش از ۱۰۰ روستای استان صورت می پذیرد.

tel final1

Share