عصر امروز

گیلان قهرمان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تیم‌های گیلان، بوشهر و کرمان توانستند به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جوان کشور را به‌دست آورند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی کشور عصر امروز در سالن جهان پهلوان تختی رشت با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید و استان گیلان توانست به مقام نخست مسابقات دست یابد.img_6364

این مسابقات به مدت دو روز در رشت پیگیری شد و پس از تیم گیلان، تیم‌های بوشهر و کرمان به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند و افراد برگزیده به اردوی تیم ملی جوانان برای شرکت در مسابقات ریاست جمهوری ترکیه دعوت می‌شوند.

نقی هدایتی با تاکید بر حضور ۱۶۰ ورزشکار در این مسابقات درباره روند برگزاری این اظهار داشت: با توجه که یک هفته مانده به مسابقات میزبانی به استان گیلان واگذار شد اما مسابقات با شرایط مطلوبی برگزار شد و سطح کیفی مسابقات در حد قابل قبولی بود.

رئیس هیئت کشتی استان گیلان با اشاره به پخش مستقیم این مسابقات از شبکه باران در مورد تعداد تیم‌های شرکت کننده بیان کرد: در این مسابقات ۱۱ استان شرکت داشتند که در ۸ وزن با توجه به مقررات رده سنی جوانان با هم به رقابت پرداختند.

وی با تاکید بر حضور ۱۶۰ ورزشکار در این مسابقات در مورد توانایی استان گیلان گفت: با تاسیس خانه‌های کشتی، توان استان گیلان برای شرکت قدرتمند در مسابقات افزایش یافته و با بازگشایی دیگر خانه‌های کشتی می‌توان پتانسیل استان را افزایش داد.

رئیس هیئت کشتی استان گیلان با اشاره به پتانسیل بالای استان گیلان در رشته کشتی درباره چگونگی تیم‌ها در این مسابقات توضیح داد: این مسابقات به‌صورت تیمی بین تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها  برگزار شد و تیم گیلان توانست با پیروزی‌های ارزشمند به مقام قهرمانی مسابقات دست یابد.

tel final1

Share