وعده حسین هدایتی به ارتش سرخ محقق شد

کمک مالی عابربانک فوتبال ایران واریز شد/ مرحله دوم کمک به سپیدرودی ها پس از تاسوعا و عاشورا/تشکر هیات فوتبال گیلان از هدایتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پس از آنکه مدیرکل ورزش و جوانان گیلان طی نامه ای مسوولیت تیم سپید رود را به هیات فوتبال گیلان واگذارکرد و درپی این اتفاقات و شرایط وخیم مالی بازیکنان سپید رود علی نظر محمدی تماسی با حسین هدایتی برقرار کرد تا بتواند با کمک هدایتی تیمش را ازبحران فعلی خارج کند نظرمحمدی سالیان پیش بازیکن استیل آذین تحت مدیریت هدایتی بود و حسین هدایتی نیز به درخواست نظرمحمدی پاسخ مثبت داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پس از آنکه مدیرکل ورزش و جوانان گیلان طی نامه ای مسوولیت تیم سپید رود را به هیات فوتبال گیلان واگذارکرد و در پی این اتفاقات و شرایط وخیم مالی بازیکنان سپید رود علی نظر محمدی تماسی با حسین هدایتی برقرار کرد تا بتواند با کمک هدایتی تیمش را از بحران فعلی خارج کند. نظرمحمدی  سالیان پیش بازیکن استیل آذین تحت مدیریت هدایتی بود و حسین هدایتی نیز به درخواست نظرمحمدی پاسخ مثبت داد.

IMG_4308sepidroodحال گویا عابربانک فوتبال ایران به وعده خود عمل کرده است و مبلغ قابل توجهی را برای تیم سپیدرود رشت واریز کرده است تا خون تازه در رگ های سرخپوشان شهر رشت جاری گردد.

آن گونه که مدیر روابط عمومی هیات فوتبال به دیارمیرزا خبر داده است حسین هدایتی پس از تاسوعا و عاشورا مبلغی قابل توجهی دیگری را نیز به حساب این باشگاه واریز خواهد کرد تا شاید این پرداخت های موضعی مرهمی بر زخم همیشگی فوتبال رشت باشد.

در همین راستا هیات فوتبال گیلان طی بیانه ای، از مساعدت و کمک مالی حسین هدایتی به تیم پرطرفدار و با ریشه سپیدرود رشت تقدیر و تشکر کرده است.

متن بیانیه به این شرح است :

حاج حسین هدایتی

وفا به قیمت جان نمی شود پیدا        دریغ که هیچ متاعی به این گرانی نیست

توانگری به ثروت و مال و منال نیست بلکه به داشتن دل برای بخشش و احسان است. از وفای به عهد جنابعالی در نخستین مرحله مساعدت و کمک به سرخ پوشان گیلان ، مردان دلاور سپیدرود رشت سپاسگزاریم.

قربانعلی الماسخاله

رییس هیات فوتبال استان گیلان

tel final1

Share