مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان اظهار کرد:

کلاس های آموزشی مهارت دانش و رفتار و خبرنگاری بحران برگزار می شود/پرداخت جوایز نقدی جشنواره مطبوعات و جشنواره دفاع مقدس به حساب برگزیدگان/پروسه اداری ثبت انتخابات خانه مطبوعات گیلان به اتمام رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در دوره های آموزشی می توانند به خانه مطبوعات گیلان مراجعه و یا تلفنی آمادگی خود را اعلام نمایند تا مقدمات حضور و ثبت نام آنها در کلاس های مذکور فراهم شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دوازدهمین جلسه هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان ظهر روز پنجشنبه ۲۹ مهر ماه برگزار شد و طی آن با برگزاری کلاس های آموزشی مهارت دانش و رفتار (طرح امید) و تشکیل تیم خبرنگاران بحران برای اصحاب رسانه و خبرنگاران استان از سوی دادگستری و هلال احمر گیلان موافقت شد. همچنین اعضای هیات مدیره با تشکیل و راه اندازی دو کمیته فرهنگی و ورزشی نیز موافقت کردند.

IMG_4088khorsandiمدیرعامل خانه مطبوعات گیلان در همین ارتباط گفت: اداره کل دادگستری گیلان طی نامه ای به خانه مطبوعات اعلام کرد که معاونت پیشگیری از جرم دادگستری گیلان در نظر دارد دوره مهارت دانش و رفتار (طرح امید) را با مشارکت خانه مطبوعات برای اصحاب رسانه برگزار نماید و در این راستا طی روزهای شنبه و یکشنبه ( اول و دوم آبان ماه ) برای آقایان و چهارشنبه و پنجشنبه ( ۵ و ۶ آبان) برای خانم ها به طور فشرده و متمرکز از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ این دوره را برگزار و برای متقاضیان گواهی نیز صادر خواهد شد.

کریم خورسندی افزود: در همین ارتباط جمعیت هلال احمر گیلان نیز در راستای تحقق اهداف جمعیت هلال احمر و تقویت توان مدیریتی افکار عمومی در زمان حادثه قصد دارد تیم خبرنگاران بحران را در سطح استان تشکیل دهد تا گام موثری در حمایت روانی جامعه پس از حادثه بردارد.

وی اضافه کرد: برهمین اساس هلال احمر گیلان طی نامه ای به خانه مطبوعات اعلام کرده که قصد دارد به طور مشارکتی و با حضور خبرنگاران عضو خانه مطبوعات گیلان این دوره یک روزه را برگزار کند.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان خاطر نشان کرد: علاقمندان به شرکت در این دوره های آموزشی می توانند به خانه مطبوعات گیلان مراجعه و یا تلفنی آمادگی خود را اعلام نمایند تا مقدمات حضور و ثبت نام آنها در کلاس های مذکور فراهم شود.

خورسندی ادامه داد: یکی از مباحث مهم دوازدهمین جلسه خانه مطبوعات گیلان نیز بحث توسعه و تجهیز ساختمان خانه مطبوعات بود که خوشبختانه رایزنی های صورت گرفته با استانداری و دستگاه های استان این امکان را مهیا کرده تا فضای بهتری برای اعضای خانه مطبوعات فراهم نماییم. ضمن اینکه بودجه خانه مطبوعات گیلان نیز پس از تایید دکتر نوبخت مورد تصویب استاندار و سازمان برنامه و بودجه استان نیز قرار گرفته و عملیاتی خواهد شد .

وی یادآور شد: یکی دیگر از مصوبات این هفته خانه مطبوعات گیلان تشکیل دو کمیته فرهنگی و ورزشی بود که مورد تصویب اعضای هیات مدیره قرار گرفت و این دو کمیته بزودی فعالیت خود را برای گسترش کارهای خانه مطبوعات آغاز خواهند کرد.

خورسندی اضافه کرد: اعضای هیات مدیره همچنین پس از بحث و تبادل نظر در مورد کمیته رفاهی خانه مطبوعات و به دلیل عدم برنامه ریزی و انسجام لازم برای پویایی این کمیته، مسئولیت این کمیته را که در اختیار خانم عاطفی فرد بود از وی سلب نموده و تا تعیین فرد دیگری برای این کمیته، رسیدگی به امور آن را بر عهده مدیرعامل گذاشتند.

وی همچنین از اتمام کار ثبت انتخابات دوره جدید هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان خبر داد و گفت: پروسه سخت و دشوار اداری ثبت انتخابات دوره جدید خانه خوشبختانه تمام شده و منتظر درج آگهی در روزنامه رسمی هستیم.

وی در پایان از پرداخت و واریز جوایز نقدی جشنواره مطبوعات و جشنواره دفاع مقدس سال گذشته به حساب برگزیدگان خبر داد و افزود: با مساعدت و همراهی آقای استاندار و مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان و هیات مدیرخانه مطبوعات تمامی پرداخت ها به افراد انجام شده ، ضمن اینکه مرحله ا ول صدور کارت اعضای خانه مطبوعات به تعداد ۳۴۰ نفر نیز پایان یافته و اعضاء­ می توانند با مراجعه به خانه مطبوعات کارت خود را شخصا تحویل بگیرند.

tel final1

Share