فرمانده انتظامی فومن خبرداد

کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در شهرستان فومن

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ بابک علیزاده از برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته ناجا خبرداد و گفت: آرزو داریم شعار «همه باهم برای امنیت و آرامش» تحقق یابد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ بابک علیزاده از برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته ناجا خبرداد و گفت: آرزو داریم شعار «همه باهم برای امنیت و آرامش» تحقق یابد.photo_2016-10-02_22-11-06

فرمانده انتظامی فومن به تجلیل از خادمان نماز نیروی انتظامی و اهدای کلاه ایمنی به موتور سواران قانونمند اشاره کرد و گفت: غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از حافظان قرآن و خانواده شهدای نیروی انتظامی از دیگر برنامه ها است.

وی برگزاری مسابقات ورزشی، نشست با رواسای دانشگاه، حضور کارشناس در مدارس، ارائه مشاور حقوقی نظامی و انتظامی، توزیع لوح فشرده و بروشور در مدارس، همایش طلیعه داران فرهنگ ترافیک، مسابقه رالی اتومبیل رانی، برگزاری مانور شهری موتور سواران قانونمند را نیز دیگر برنامه ها دانست.

سرهنگ علیزاده گفت: از آغاز سال تا امروز در بخش تماسهای فوریتی ۳ هزار و ۸۸۸ تماس صورت گرفت که نسبت به سال ۹۴ چهار درصد افزایش داشتیم.

وی از کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در شهرستان نسبت به سال ۹۴ خبرداد و افزود: در مقوله سرقت منزل و سرقت موتور سیکلت، بین ۳تا۷۰ درصد کاهش داشتیم.

فرمانده انتظامی فومن یادآور شد: در بخش تصادفات جرحی یک درصد و فوتی درون شهری ۱۰۰درصد کاهش داشتیم. در تصادفات برون شهری در بحث خسارتی ۶۸ درصد افزایش اما در بحث جرحی ۱۳ درصد کاهش و در بحث فوتی نیز ۱۳ درصد کاهش داشتیم.

علیزاده گفت: ۱۹ درصد توقیف خودرو و ۳ درصد توقیف موتور سیکلت افزایش داشته است و در سال جاری بطور کل ۳۶۹ دستگاه خودرو و ۶۸۵ موتور سیکلت توقیف شد.
وی افزود: در خصوص کشفیات مواد مخدر نسبت به سال قبل مقدار کشفیات رضایت بخش است که جا دارد ار تعامل و همکاری احاد مردم عزیز در بحث جمع آوری معتادین و خرده فروشان مواد مخدر تشکر کنم.

tel final1

Share