فرمانده انتظامی استان گیلان در جلسه شورای شهر رشت:

کاستی های موجود سبب نارضایتی مردم شده است/اعضای شورا به اولویت ها توجه کنند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار میر حیدری در پایان با بیان اینکه ما مخالف شادی مردم نیستیم اما جشنواره هایی که در رشت بدون نظارت برگزار می شود سبب می گردد در فضای مجازی به کرامت مردم استان اهانت می شود؛ اظهار داشت: بهتر است که این جشنواره ها با نظارت نیروی انتظامی برگزار شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان در صحن علنی شورای شهر رشت با بیان اینکه وضعیت فعلی شهر رشت به عنوان مرکز گیلان ناگوار است گفت: به عنوان حافظ امنیت و آرامش مردم سهم عظیمی از کاستی ها را تحمل می کنیم.۲۰۱۵۱۰۰۳۱۰۱۱۲۴_mirheidari1

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, سردار میرحیدری با اشاره به اینکهبا وجود کاستی در زیر ساخت ها بر نارضایتی مردم افزوده شده است تصریح کرد: ما نسبت به مردم گیلان احساس شرمندگی داریم و از اعضای شورا تقاضا می کنیم در ارتباط با وضعیت فعلی شهر رشت به اولویت ها توجه کنند.

وی افزود: از اعضای شورای شهر درخواست می کنم در برنامه های مدیریت شهری به مواردی که بر دوش مردم سنگینی می کند بیشتر توجه کنند.

میرحیدری اظهار داشت: قصد ندارم زحمات شهرداری و بقیه افراد را زیر سوال ببرم اما با توجه به اینکه اتفاقات خوبی در زمینه توسعه شهری در حال انحام است آیا به همان نسبت در تبادل انجام طرح ها نیاز های مردم پبش بینی شده است؟

وی همچنین ادامه داد: نارضایتی از وضعیت مردم در نشست های مختلف از جانب مردم، دستگاه های دولتی و کارکنان ناجا به پلیس منعکس می شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه مردم استان گیلان بسیار صبور هستند؛ اظهار کرد: در اقدامات شهری همه جوانب در نظر گرفته شود.

وی همچنین با بیان اینکه صبوری های مردم به خاطر بزرگ منشی و علاقه آنان به نظام است؛ گفت: مردم مجبور هستند ترافیک سنگین را تحمل کنند.

سردار میر حیدری در پایان با بیان اینکه ما مخالف شادی مردم نیستیم اما جشنواره هایی که در رشت بدون نظارت برگزار می شود سبب می گردد در فضای مجازی به کرامت مردم استان اهانت شود؛ اظهار داشت: بهتر است که این جشنواره ها با نظارت نیروی انتظامی برگزار شود.

tel final1

Share