افتخاری در جلسه شورای اداری شهرستان شفت

کاری کنیم که امید در مردم زنده بماند/با رانت و فامیل بازی نمی‎توانیم شهرستان را بسازیم/مدیران بی‎صلاحیت کنار بروند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده شهرستان فومن و شفت در جلسه شورای اداری شهرستان شفت گفت: مردم به آینده امید دارند و ما مسئولان باید کاری کنیم که امید زنده بماند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده شهرستان فومن و شفت در جلسه شورای اداری شهرستان شفت گفت: مردم به آینده امید دارند و ما مسئولان باید کاری کنیم که امید زنده بماند.eftekhari_2016-10-06_12-00-16

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از شفت، حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری با تاکید بر اینکه باید با خدمت به مردم دنیا و آخرتمان را آباد کنیم٬ متذکر شد: همه دور این میز جمع شدیم تا مشکلات مردم را حل کنیم و ساعتها وقت گذاشتیم  پس طرح و برنامه های خودتان را به بنده و فرماندار ارائه دهید.

 وی ضمن تاکید بر مطالبه گری مردم بر ضرورت تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و افزود: مردم مطالبات خود را بگویند و ادارات نیز نباید نسبت به درخواست مردم بد دهنی و بد اخلاقی کند زیرا سمت مسئولان امانتی بیش نیست.

افتخاری گفت: مردم ما مردمان رنج دیده و ظلم چشیده ای هستند پس دست در دست هم و با همدلی و هم زبانی برای آبادانی و عمران منطقه تلاش کنیم.

 وی گزارش رئیس آموزش و پرورش شهرستان را رنج نامه خواند و افزود: تربیت فرزندان مهم است و ما پاسخی برای این کمبودها نداریم و اینها واقعیت جامعه و شهر شفت است.

افتخاری از اداره آموزش و پرورش خواست تا تحولات آموزشی صورت گرفته را گزارش دهد.

با رانت و فامیل بازی نمی توانیم شهرستان را بسازیم/مدیران بی‌صلاحیت کنار بروند

نماینده مردم فومن و شفت با اشاره به مشکلات ورزشی شهرستان گفت: چرا شهرستان شفت نباید یک جایگاه ارزشمند ورزشی داشته باشد؟ وقتی حرف می زنیم باید عمل کنیم و دقت کنیم که چقدر ار وعده های ما عملیاتی شده است.

 وی تصریح کرد: با رانت٬ فساد٬ خویشاوند بازی و جناح بازی نمی توانیم شهرستان را بسازیم. آنهایی که سوار بر این مرکب هستند پیاده شده و با مردم راه بروند.

 افتخاری افزود: وقتی احساس کنیم که یک تفکر فاسد در ادارات جریان دارد که اگر در اصلاح آن کوشا نباشیم همه ی مجموعه را فاسد می کند.

این نماینده مجلس دهم یادآور شد: چه بخواهید چه نخواهید من نماینده شما هستم. با اینگونه افراد باید مقابله شود و آنهایی که صلاحیت ندارند کنار بروند.

 افتخاری با قدردانی از زحمات نمایندگان سابق این شهرستان گفت: آنها نیز برای شهرستان تلاش کردند و بی احترامی به آنها قابل قبول نیست.

خود اتکایی در شفت کم رنگ است ولی راز شکوفایی است

نماینده مردم فومن و شفت شایسته سالاری را امری مهم خواند و یادآور شد:شایسته سالاری برای من مهم است و باید افرادی را به بنده برای ادارات و مراکز معرفی کنید که آبروی شهرستان و مردم باشند زیرا من جیبی برای یارگیری ندارم و مردم رفتارها را می بینند.

 وی از مدیران خواست تا تحت تاثیر برخی فضاها قرار نگیرند و به وظایف خود که خدمت رسانی است بپردازند.مسئولان خدمات شهر و روستا را برای دل خود و رضایت مردم انجام دهند. همه می خواهیم تا شهرستان ارتقا پیدا کند و در اسلام نیز حزب و جناح معنا ندارد.

افتخاری با گلایه از برخی روسای ادارات گفت: باید برای برخی رواسای ادارات برای ورود به دفترم گوسفند بکشم زیرا برای بیان مشکلات مردم تاکنون نیامده اند.

وی عمل به اقتصاد مقاومتی را موجب آبادانی و عمران شهر و روستاها خواند و افزود: مسئولان شفت به سمت خود باوری و خود اتکایی بروند. اگر چه این خود اتکایی در شفت کم رنگ است ولی راز شکوفایی است.

نماینده فومن و شفت به پتانسیل و استعدادهای شهرستان اشاره کرد و افزود: ظرفیتهای طبیعی و انسانی شهرستان را بشناسیم.

وی تنها راه برون رفت از تهدید اقتصادی و بحرانهای اقتصادی جهان را در خود باوری و خود اتکایی دید و گفت: در بخش عمران این شهر نیاز به تحولاتی در بافت خود دارد زیرا زیر ساختهای شهر مناسب نیست.

افتخاری به عضویت خود در کمیسیون عمران مجلس دهم اشاره کرد و افزود: علت حضورم در کمیسیون عمران دغدغه معماری ایرانی و اسلامی بود زیرا ساختمانهای جدید ما نه ایرانی و نه اسلامی استو در بخش های مختلف عمرانی مشکلاتی داریم.

گفتنی است در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات یعقوب سلطاندوست٬ ارسلان مقیمی به عنوان بخشدار جدید احمدسرگوراب معرفی شد(اینجا)

 

tel final1

Share