شهردار منطقه دو رشت خبر داد:

پیگیری قضایی ضرب و شتم کارگران شهرداری رشت توسط کارکنان یک بانک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مرتضی عاطفی شهرداری منطقه دو رشت از پیگیری این موضوع در واحد حقوقی شهرداری خبر می‌دهد و می‌گوید: شهرداری با جدیت پیگیر این پرونده در مراجع قضایی خواهد بود تا چرایی این ضرب و شتم مشخص شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو ، صبح امروز تذکر کارگر شهرداری در مورد چرایی بیرون گذاشتن زباله در ساعت ۷ صبح سبب درگیری و ضرب و شتم کارگر شهرداری توسط کارکنان بانک (اسم محفوظ) شعبه خیابان امام خمینی رشت شد. -_-۱۴atefi
مرتضی عاطفی شهرداری منطقه دو رشت از پیگیری این موضوع در واحد حقوقی شهرداری خبر می‌دهد و می‌گوید: شهرداری با جدیت پیگیر این پرونده در مراجع قضایی خواهد بود تا چرایی این ضرب و شتم مشخص شود.
وی با ابراز تاسف از این ماجرا گفت: گویا به نظر می رسد برخی در سطح شهر دیواری کوتاهتر از کارگران شهرداری پیدا نمی کنند.
عاطفی خواستار پاسخگویی بانک در این زمینه شد و با بیان اینکه خیابان امام خمینی یکی از شاهراه‌های اصلی شهر رشت است گفت: هیچ‌کس انتظار ندارد تا زباله‌ای در این خیابان انباشته شود.
شهردار منطقه دو کمک و همراهی شهروندان در حفظ نظافت کوچه‌ها و خیابان‌های شهر ضروری دانست و گفت: اگر خودروی جمع‌آوری پسماند شهرداری ۲۴ ساعته نیز در خیابان‌ها حضورداشته باشد اما شهروندان در هر ساعتی که اراده کردند زباله را در خیابان قرار بدهند شهر تمیزی نخواهیم داشت.
اما داستان از زمانی شروع شد که کیسه زباله در ساعات اولیه صبح در خیابان و نه در سطل زباله رها می شود. امروز صبح وقتی ناظرین پسماند شهرداری در ساعت ۷ صبح برای بازدید از خیابان امام برای اطمینان از عدم وجود زباله در حال گشت زنی بودند با پلاستیک زباله بزرگی روبرو شدند که توسط خدماتی بانک… شعبه امام خمینی در پیاده راه گذاشته‌شده بود.
بابایی ناظر پسماند شهرداری منطقه دو رشت در این‌ ارتباط می‌گوید: وقتی از متصدی خدمات بانک توضیح خواستم که چرا در ساعت ۷ صبح پسماند را در خیابان اصلی گذاشته است به‌جای عذرخواهی و یا ذکر دلیل کیسه‌زباله را به‌طرف کانال فاضلاب پرت کرده است.
بابایی بابیان اینکه این کار علاوه بر اینکه زحمت کارگران رفت‌ و روب را دو برابر می‌کند حتی ممکن است باعث سرازیر شدن زباله در کانال پسماند و گرفتگی آن منجر شود.
ناظر پسماند شهرداری منطقه دو ادامه می‌دهد: وقتی این حرکت موجب اعتراض وی و سرکارگر پسماند می‌شود بحث و درگیری لفظی پیش می‌آید در نهایت با ورود کارمندهای بانک درگیری فیزیکی به وجود می آید.

tel final1

Share