کی روش پس از پیروزی بر ازبکستان:

پیروزی قشنگی کسب کردیم/ هنوز چیزی تمام نشده/ راه زیادی باقی مانده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی برابر ازبکستان با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت: با وجود اینکه پیروزی خوب و قشنگی کسب کردیم اما هنوز چیزی تمام نشده است و مبارزه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، کارلوس کی روش پس از برتری یک بر صفر شامگاه پنجشنبه تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان در نشست خبری گفت: باید از بازیکنانم به خاطر تلاشی که داشتند تشکر کنم. آنها با این پیروزی هواداران ایرانی را خوشحال کردند.۲۲۳۲۶۵۳

وی افزود: برای هر دو تیم بازی سختی بود و ما نشان دادیم که شایسته پیروزی بودیم. عملکرد بسیار خوبی داشتیم و هر همه زمینه ها نمایش قابل قبولی داشتیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: در نیمه اول گل ارزشمندی به ثمر رساندیم و توانستیم به خوبی از آن مراقبت کنیم. ما تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و به همین خاطر به مهاجمان ازبکستان اجازه موقعیت سازی ندادیم.

کارلوس کی روش ادامه داد: پیروزی قشنگی کسب کردیم. هر چند باید بگویم هنوز چیزی تمام نشده است و راه زیادی باقی مانده است. ازبکستان می تواند برای کره و چین خطرات زیادی را ایجاد کند.

tel final1

Share