از هفته نهم لیگ دسته اول آزادگان کشور

ارتش سرخ گیلان با پیروزی مقابل مس رفسنجان صدر جدول را تصاحب کرد+حواشی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عصر امروز از هفته نهم لیگ دسته اول آزادگان کشور تیم فوتبال سپیدرود رشت در ورزشگاه عضدی این شهر به مصاف مس رفسنجان رفت که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ارتش سرخ گیلان به پایان رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عصر امروز از هفته نهم لیگ دسته اول آزادگان کشور تیم فوتبال سپیدرود رشت در ورزشگاه عضدی این شهر به مصاف مس رفسنجان رفت که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ارتش سرخ گیلان به پایان رسید.IMG_4308sepidrood

سید محمد حسینی، محمد رضا الماسخاله، هادی تامینی، سید هادی موسوی، شایان مصلح، حسین کعبی، محمد رستمی، میلاد قربانزاده، میثم فردوسی، محمد میری، سهیل حق شناس در این بازی برای سپیدرود به میدان رفتند.

در ابتدای بازی بازکینان و کادر فنی سپیدرود رشت به شدت از سوی هواداران این تیم تشویق شدند.

ارتش سرخ گیلان بازی را از ابتدا هجومی آغاز کرد و موقعیت های نصقه نیمه ای را بدست آورد تا اینکه در دقیقه بیستم بازی میلاد قربان زاده با یک ضربه سر توانست سانتر زیبای حسین کعبی را وارد دروازه حریف رفسنجانی خود کند.

سانتر زیبای حسین کعبی با تشویق بی امان هواداران همراه شد که کعبی نیز با بوسیدن لوگوی باشگاه سپیدرود به این تشویق ها ابراز احساس کرد.

پس از به ثمر رسیدن گل، مس رفسنجان از لاک دفاعی خود بیرون آمد و دو تیم بر روی دروازه های هم موقعیت هایی را ایجاد کردند که مهمترین آن با توپ ربایی زیبای مصلح از سمت چپ و اینجاد ضد حمله سرعتی از او و سانت رو زمین زیبا بود که موقعیت بسیار عالی رو برای حسین کعبی فراهم کرد اما ضربه کعبی با اختلاف بسیار ناچیز از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول مس رفستجان بر روی دروازه سپیدرود فشار آورد و توانست در دقیقه ۴۳ به گل دست یاید که خوشبختانه گلزن مس در موقعیت آفساید قرار داشت.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم دو تیم بر روی دروازه های همدیگر موقعیت هایی را ایجاد کرند اما رفته رفته این سپیدرود بود که توپ و میدان را در دست گرفت و چندین موقعیت خطرناک بر روی دوازه حریف ایجاد کرد.
در دقیقه ۷۷ بازی تیم مس رفسنجان روی اشتباهات مدافعان سپیدرود موقعیت خطرناکی را به روی دروازه سپیدرود ایجاد کرد که این توپ با خوش شناسی سپیدرودی ها به بیرون رفت.

در دقایق پایانی بازی، فشار حملات مس رفسنجان بیشتر شد اما این حملات یکی پس از دیگری با هوشیاری بازیکنان ارتش سرخ گیلان دفع شد تا اینکه در پایان سپیدرود با همان یک گل برنده این بازی شود.

گفتنی است سپیدرود هم اکنون با کسب ۲۰ امتیاز از ۹ بازی در صدر جدول قرار گرفته است.

حواشی بازی:

*در این بازی پس از مدتها تبلیغات دور زمین به چشم می خورد.

*در میان تابلوهای تبلیغاتی دور زمین تشکر از حسین هدایتی نیز وجود داشت.

*عیسی مهدوی فرماندار رشت و بابک رمضانی رییس سازمان آتش نشانی شهرداری رشت از میهمان ویژه این مسابقه بودند؛ همچنین محمدعلی ثابت قدم، شهردار رشت از ابتدای نیمه دوم برای تماشای بازی در جایگاه ویژه حضور یافت.

*در حالی که احسان عبدی تا ساعاتی پیش از شروع مسابقه در لیست اصلی سپیدرود حضور داشت، بر مبنای ادعای نماینده فدراسیون در این مسابقه اعلام شد که وی سه کارته می باشد و اجازه حضور در بازی را ندارد! این اتفاق در حالی روی داد که عبدی بر خلاف اظهار نظر نماینده فدراسیون و ناظر داوری در بازی با آلومینیوم اراک کارتی دریافت نکرده بود.

*مهیار نوری بازیکن فصل گذشته داماش گیلان در تیم مس رفسنجان بازی می کرد.

tel final1

Share