ورزشکار زن ایرانی از خط پایان رقابت «مرد آهنین» گذشت و تاریخ ساز شد+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ورزشکار ایرانی حاضر در رقابت‌های سه گانه به خط پایان سخت‌ترین رقابت جهان رسید و تاریخ‌ساز شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از نود، ورزشکار ایرانی حاضر در رقابت‌های سه گانه به خط پایان سخت‌ترین رقابت جهان رسید و تاریخ‌ساز شد.

e8019302be0e88867123f141247a6d06_240_150_cropcenterشیرین گرامی تنها ورزشکار زن ایران که در رقابت‌های حرفه‌ای سه گانه شرکت می‌کند بامداد امروز در جزیره هاوایی از خط پایان رقابت “مرد آهنین” گذشت. خانم گرامی اولین ورزشکار زن ایرانی تاریخ است که این رقابت بسیار دشوار را به پایان می‌رساند.

این رقابت که از سال ۱۹۷۸ و زیر نظر فدراسیون جهانی سه گانه برگزار می‌شود، به عنوان سنگین‌ترین رقابت ورزشی رسمی جهان شناخته می‌شود. «جان فردنو» نماینده آلمان در این دوره از رقابت‌ها با رکورد ۸ ساعت و ۶ دقیقه و ۳۰ ثانیه اول شد.

گرامی بعد از پایان این رقابت به سایت رسمی رقابت‌«مرد آهنین» گفت:برای من بسیار ازشمند بود که در این رقابت‌ها حضور داشتم. از همه کسانی که من را حمایت و تشویق کردند بسیار تشکر می‌کنم. برای من ورزش همیشه محل کنار هم قرار گرفتن انسان‌های مختلف از فرهنگ‌های مختلف است. مسابقات ورزش محل عشق و احترام انسان‌ها به هم است.

۶۰۰x450xshirin-gerami-ironman-kona-finish-line-jpg-pagespeed-ic-dndwementm

tel final1

Share