فرماندار رودسر در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی رودسر با خودروهای منطقه آزاد انزلی/میرحبیبی رئیس شورای شهر رودسر شد/پراوزان فردی تعامل گرا و معتدل است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانبازی گفت: مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری فردی تعامل گرا و معتدل است و از مطالب ارزنده ای که در آن همایش به ایراد سخنرانی پرداختند استفاده نمودیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست خبری صمیمی و دوستانه فرماندار رودسر با خبرنگاران شهرستانی برگزار شد.

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی رودسر با خودروهای منطقه آزاد انزلیjanbazi_1531

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رودسر، فرماندار رودسر در این نشست گفت: با همت دولت تدبیر و امید و برنامه ریزی های مدون صورت گرفته مسیر تردد خودروهای منطقه آزاد انزلی تا چابکسر مشخص شده است و شهرداران با همت و تلاش مضاعف نسبت به تغییر ناوگان حمل و نقل شهری بدون وجود محدودیت اقدام نمایند.

امیر جانبازی رودسری افزود: به جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به مسافران، عمر خدمتی خودروهای حمل و نقل عمومی درون شهری ده سال است بنابراین فرصت ایجاد شده را باید مغتنl بدانیl تا خودروهای مناطق آزاد جایگزین خودروهای فرسوده شوند.

وی تقویت تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری را در توسعه همه جانبه شهرها تاثیرگذار دانست و ابراز امیدواری کرد که شهرداران در شهرستان رودسر به خوبی در این مسیر ورود نموده اند تا شاهد تغییرات اساسی و خدمترسانی مطلوب به مردم باشیم.

میرحبیبی رئیس شورای شهر رودسر شد

جانبازی رودسری در این نشست با اشاره به برگزاری مجدد جلسه هیئت رئیسه شورای شهر رودسر گفت: سید یزدان میرحبیبی با ۷ رای بعنوان رئیس شورای شهر رودسر انتخاب شده است.

وی اشاره داشت : این انتخابات در ابتدا با حضور و غیاب و به امضا حاضرین در جلسه رسید و پس از برگزاری رآی گیری ریاست شورای شهر رودسر صورتجلسهز امضا گردید. همچنین انتخاب نائب رئیس، خزانه دار، سخنگو و منشی نیز بعلت به توافق نرسیدن اعضای شورا به روز دیگری موکول شد.

فرماندار رودسر در بخش دیگری از سخنان خود به محمدی رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان از کلاسهای آموزشی سرشماری نفوس و مسکن اشاره کرد و گفت: طبق نتایج این بازدید ، مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن گیلان شهرستان رودسر جزو شهرستانهای موفق در این طرح  هستند و تعامل مدیران شهرستانی در اجرای این سرشماری مطلوب است.

photo_2016-10-08_20-35-23پراوزان فردی تعامل گرا و معتدل است / عملکرد ایشان بسیار خوب و مطلوب است

وی در ادامه افزود: تمام تلاش ما بر این است تا در دولت تدبیر و امید اعتدال را بعنوان خط مشی خود بدانیم و از آن مسیر عدول نکنیم.

جانبازی اظهار داشت : تصمیم مجموعه شهرستانی بر این است تا فضای سیاسی را باز نماییم که در این صورت در تمامی انتخابات ها حضور مردم را بصورت گسترده تر خواهیم داشت.

فرماندار رودسر با اشاره به برگزاری همایش اصلاح طلبان و حامیان دولت در شهرستان افزود: روند برگزاری این همایش مورد تایید بوده و خوشبختانه در مسیر درست و خوبی برگزار شده است.

جانبازی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر حضور مدیر مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری گیلان در این همایش گفت: آقای پراوزان به وظیفه سازمانی خودشان عمل می کنند و عملکرد ایشان از نگاه بنده بسیار خوب و مطلوب بوده است.

وی تاکید کرد: مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری فردی تعامل گرا و معتدل است و از مطالب ارزنده ای که در آن همایش به ایراد سخنرانی پرداختند استفاده نمودیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

عملکرد خوب شهردار رودسر موجب رضایت مردم شده است

فرماندار رودسر در این نشست با تاکید بر حضور موفق پورقربان شهردار جدید رودسر افزود: مدیریت شهری ایشان شایسته و بسیار خوب ارزیابی می شود و به لطف خدا مواردی را که در دستور کار قرار داده اند تاکنون به خوبی اجرایی نموده که این نقطه مثبتی در کارنامه شهردار توانمند رودسر است.

وی با بیان این مطلب که یکی از شاخصه های خوب شهردار رودسر توزیع عادلانه خدمت در نقاط مختلف شهری است و بر همگان روشن است که تمامی نقاط شهری در تمرکز کاری ایشان قرار گرقته است و این موجبات رضایت شهروندان را فراهم ساخته است.

فرماندار رودسر در زمینه برگزاری همایش تاسوعاییان در شهر رودسر نیز اظهار داشت: برگزاری این همایش بزرگ خواسته مدیریت احرایی شهرستان است اما بتازگی برای برگزاری آن به ما اعلام شده است که باید برنامه ریزی کرد چطور می شود در این مدت زمان اندک برای برگزاری آن برنامه ریزی نمود.

tel final1

Share