نشت گاز منزل مسکونی در رشت، ۴ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مومنی با بیان اینکه این انفجار موجبات شکستگی شیشه های ۳ منزل مسکونی همجوار را فراهم نمود، افزود: حادثه ۴ مصدوم خانم ۱۵ ساله، ۲۷ ساله، ۴۲ ساله و ۴۶ ساله بر جای گذاشت که خوشبختانه ۳ نفر از مصدومان به طور سرپایی مداوا شده و یک مصدوم راهی بیمارستان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وقوع انفجار در ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه پنج شنبه ۲۲ مهر ۹۵ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که سریعا ستاد فرماندهی ۴ دستگاه خودروی اطفایی بهمراه ۱۳ تن آتش نشان از ایستگاههای ۱۱و ۵ را به محل حادثه واقع در بلوار لاکان- کوچه شهید رجایی- جنب خوابگاه نرجس اعزام کردند.
photo_2016-10-14_21-49-04
شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی در تشریح خبر گفت: به محض رسیدن به محل حادثه و مشاهده تخریب به وجود آمده سریعا آتش نشانان به دو گروه تقسیم شده و گروهی نسبت به قطع سیستم برق و گاز و انجام تمهیدات ایمنی اقدام نمودند و گروهی دیگر جهت نجات محبوس شدگان احتمالی به جستجو پرداختند.

وی در ادامه با بیان اینکه این انفجار موجبات شکستگی شیشه های ۳ منزل مسکونی همجوار را فراهم نمود، افزود: حادثه ۴ مصدوم خانم ۱۵ ساله، ۲۷ ساله، ۴۲ ساله و ۴۶ ساله بر جای گذاشت که خوشبختانه ۳ نفر از مصدومان به طور سرپایی مداوا شده و یک مصدوم راهی بیمارستان شد.

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی در پایان با بیان اینکه میزان خسارت وارده در دست بررسی است، افزود: علت حادثه، نشت گاز شهری در داخل منزل مسکونی و نهایتا انفجار و تخریب بوده است.

tel final1

Share