سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

نامه استیضاح فانی پس‌ گرفته شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،میرحمایت میرزاده گفت: در مدت اخیر آقای فانی دو بار به جلسه دعوت شدند و با توضیحات ایشان به برخی از سوالات در ذهن استیضاح کنندگان پاسخ قانع کننده داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از میزان ،میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص لغو جلسه استیضاح وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: تمام ماجرا از این قرار بود که یک عده از نمایندگان که درخواست استیضاح وزیر آموزش و پرورش را امضا کرده بودند رفتند و نامه استیضاح را پس گرفتند و گفتند که خودمان این قضیه را حل می کنیم.

۷۲۰۷۴_faniوی افزود: ممکن است افرادی که این نامه را پس گرفتند مجددا آن را تحویل هیات رئیسه بدهند و از طرف دیگر ممکن است مشکلات مدنظر آنها در مدت اخیر مرتفع شده باشد و آنها به صورت کلی از این استیضاح منصرف شده باشند.

میرزاده با بیان اینکه به هیچ وجه نمی توان از این صحبت کرد که در پشت پرده، لابی میان استیضاح کنندگان با وزیر آموزش و پروش  صورت گرفته است عنوان کرد: در مدت اخیر آقای فانی دو بار به جلسه دعوت شدند و با توضیحات ایشان به برخی از سوالات در ذهن استیضاح کنندگان  پاسخ قانع کننده داده شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در این زمینه یکی از مواردی که نمایندگان را تا حدود زیادی قانع کرد این بود که پول لازم برای انجام برخی از کارها در اختیار وزیر گذاشته نشده بود و زمانیکه نمایندگان به این حرفهای آقای فانی گوش دادند، تا حدود زیادی قانع شدند.

tel final1

Share