نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی

نامه احمدی نژاد به رهبری با تواضع لازم نبود/تبعیت تام، عام و مطلق احساس نشد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو کمیسیون برنامه مجلس گفت: نامه احمدی نژاد با یک روز تاخیر صادر شد همچنین انتظار تواضع بیشتری داشتیم، به طور مثال عنوان کرده که برای تبین انقلاب اسلامی خدمت مقام معظم رهبری رفته است، در مقابل رهبری چه کسی می تواند انقلاب را تبیین کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از خانه ملت ،عضو کمیسیون برنامه مجلس گفت: نامه احمدی نژاد با یک روز تاخیر صادر شد همچنین انتظار تواضع بیشتری داشتیم، به طور مثال عنوان کرده که برای تبین انقلاب اسلامی خدمت مقام معظم رهبری رفته است، در مقابل رهبری چه کسی می تواند انقلاب را تبیین کند.
​غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی  با اشاره به محکومیت ۱۲ هزارمیلیاردی احمدی نژاد در دیوان محاسبات کل کشور، اظهار داشت: من هم درباره این حکم شنیده ام اما تقاضایی که دارم این است که قانون در کشور ما به نحوی اجرا شود که هیچ کس از اجرای آن مصون نباشد.

IMG_2534jafarzadنماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: هر کسی در هر سطحی و در هر مقامی تخلف کرده برخورد شود. اگر یادتان باشد در زمان پسر آقای هاشمی گفتم که یکی از برترین خصوصیات این نظام این است که با کسی تعارف ندارد، بنابراین نمی توانیم یکی را محاکمه کنیم و از دیگری بگذریم.

وی گفت: این خدایی نکرده شائبه هایی برای دستگاه قضایی ایجاد می کند، دستگاه قضایی برای اینکه نشان دهد بی طرف است و با کسی تعارف ندارد و حافظ منافع کشور و خون شهدا است، هر کسی در هر مقامی است در صورتی که تخلف کرده است برخورد کند، این فرد می خواهد پسر آقای هاشمی باشد، یا احمدی نژاد یا هر کس دیگر باشد.

این نماینده تاکید کرد: البته نمی خواهم خیلی حساسیت ایجاد کنم چرا که احمدی نژاد نامه به رهبری نوشته و الان نمی خواهم به او هجمه شود اما در هر صورت تاکید دارم که هرکسی تخلف کرده با او برخورد شود.

نامه احمدی نژاد به رهبری با تواضع لازم نبود

جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه به نهی رهبری و نامه احمدی نژاد به ایشان اشاره کرد و گفت: نامه احمدی نژاد با یک روز تاخیر صادر شد همچنین انتظار تواضع بیشتری داشتیم، الفاظی که به کار برده شده، به طور مثال عنوان کرده که برای تبین انقلاب اسلامی خدمت مقام معظم رهبری رفته است، در مقابل رهبری چه کسی می تواند انقلاب را تبیین کند.

وی تاکیدکرد: بنابراین انتظار تواضع و سرعت عمل بیشتری از احمدی نژاد داشتم، الان انتظار داریم که او به حرفی که زده است عمل کند و به دلایل مختلف رهبری می توانست با ورود مجدد وی به انتخابات مخالفت کند از جمله دخالت احمدی نژاد در حادثه ۸۸ بوده که احتمال تکرار این حادثه برای سال ۹۶ وجود داشت.

این نماینده ادامه داد: دوم برای پرونده های محاکم قضایی که دارد و در آخر چون اداره کشور را در فضایی آرامش و عقلایی طی کند احتمال دارد مقام معظم رهبری با جمیع جهات با حضور احمدی نژاد در انتخابات سال ۹۶ مخالفت کرده اند.

جعفرزاده افزود: اما مسئله ای که برای من خیلی مهمتر از این نکات است، آگاهی، درایت و تیز بینی مقام معظم رهبری بود، یکی از خصوصیات رهبری این است که جلو تر از عوامل و خواص آینده کشور را ببنید، همه باید تمکین کنند، انتظار داشتیم احمدی نژاد نامه را زودتر و متواضعانه تر می نوشت نه اینکه انگار که مقامی هم تراز یا نزدیک به مقام معظم رهبری نامه می نویسد، او یک فرد عادی است.

وی تاکید کرد: با تاخیری که احمدی نژاد در نوشتن داشت، در ۲۴ ساعت شائبه و حرف و حدیث زیادی ایجاد شود تا جایی که این تصور پیش بیاید که نامه را با جبر و اصرار نوشته نه میل باطنی و قلبی.

این نماینده با اشاره به سفر استانی احمدی نژاد با وجود نهی از حضور در انتخابات و اقدامات انتخاباتی، اظهار داشت: آن چیزی که مجموعه نیروهای وفادار به انقلاب را ناراحت کرد این بود که احمدی نژاد سفر به گرگان را لغو نکرد اما مردم جواب خوبی به او دادند و استقبال نکردند. استقبال مردم از هر کدام از مسئولان متناسب با میزان تبعیت از رهبری است هر چه میزان تبعیت از رهبری افزایش یابد مردم پذیرای مسئول خواهند بود.

تبعیت احمدی نژاد از مقام معظم رهبری تام، عام و مطلق احساس نشد

جعفرزاده تاکیدکرد:اعلام تبعیت احمدی نژاد در جامعه مذهبی و نیروهای وفادار به انقلاب رضایت مندی لازم را به دلیل نوع ادبیات نگارشی تاخیر در نگارش ایجاد نکرده و هنوز زمزمه های وجود دارد نکته این است که نظر مقام معظم رهبری این است که احمدی نژاد دیگر هیچ وقت در عرصه انتخابات ورود نکند اما احمدی نژاد نوشته این دوره شرکت نمی کند، اما حضرت آقا نهی ورود برای همه عرصه انتخابات است چه ریاست جمهوری چه شورا و حداکثر همان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام باشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: هنوز تمام و کمال نظر رهبری لحاظ نشده و تصور من از فرمایش آقا این است حضرت آقا ، احمدی نژاد را از حضور در عرصه انتخابات در تمام دوره ها نهی فرمودند و باید تابعیت تام، عام و مطلق باشد اما اینگونه احساس نشد.

tel final1

Share