سرمربی ملوان انزلی

ملوان بدون هواداران معنا ندارد اما هواداران در هیچ جای دنیا حق اعتراض و توهین ندارند/انزلی می‎تواند در زمینه فرهنگ‌سازی در استادیوم نیز اولین باشد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مایلی کهن گفت: هواداران در هیچ جای دنیا حق اعتراض و توهین ندارند. به طور مثال برزیل ۷ گل از آلمان در کشورش خورد اما حتی پوست تخمه هم پرتاب نکردند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد مایلی‌کهن پس از کسب پیروزی ملوان مقابل نساجی مازندران گفت: شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم بودیم اما ملوان بر بازی مسلط بود اگرچه نساجی پس از زدن گل به ما فشار زیادی آوردند که به خوبی از این امتحان خارج شدیم و در پایان بازی را بردیم.mailikohanto_2016-08-27_22-14-21

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی، سرمربی ملوان انزلی با تبریک به تماشاگران دو تیم اظهار کرد: آنها امروز به صورت حرفه ای و سالم از تیم هایشان حمایت کردند و این برد را صمیمانه به تماشاگران هر دو تیم تقدیم می کنم.

وی با بیان اینکه ملوان بدون هواداران معنا ندارد اظهار کرد: هواداران روی چشم ما جا دارند و ملوان با حضور هوادار است که جان می‌گیرد. یکی از بهترین‌ روزهای فوتبالی خودم را امروز تجربه کردم زیرا بازی زیبا و هواداران به خوبی تیم خود را تشویق کردند.

مایلی کهن افزود: هواداران در هیچ جای دنیا حق اعتراض و توهین ندارند. به طور مثال برزیل ۷ گل از آلمان در کشورش خورد اما حتی پوست تخمه هم پرتاب نکردند.

وی تصریح کرد: تا روزی که در ملوان هستم تمام تلاشم را می‎کنم تا مسائل اخلاقی رعایت شود. انزلی همیشه شهر اولین ها در کشور بوده و می‏‎توانیم در زمینه فرهنگسازی در استادیوم نیز اولین باشیم.

tel final1

Share