رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان

مقاومت در برابر استکبار چپاولگران را به زباله‌دان تاریخ می‌اندازد/برگزاری مسابقه عکاسی با گوشی‌های تلفن همراه در روز ۱۳ آبان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت‌الاسلام مجتبی اشجری پیش از ظهر امروز در دومین نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: پایگاه‌های مجازی تشکل‌های دانش‌آموزی با موضوع یوم‌الله روز ۱۳ آبان توسط آموزش و پرورش گیلان فعال می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،حجت‌الاسلام مجتبی اشجری پیش از ظهر امروز در دومین نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: پایگاه‌های مجازی تشکل‌های دانش‌آموزی با موضوع یوم‌الله روز ۱۳ آبان توسط آموزش و پرورش گیلان فعال می‌شود.

۴۵ashjari202وی به برگزاری مسابقه عکاسی با گوشی‌های تلفن همراه در روز ۱۳ آبان اشاره کرد و افزود: مسابقات فرهنگی و هنری در قالب مقاله‌نویسی، نقاشی، کاریکاتور و … توسط آموزش و پرورش گیلان برگزار می‌شود.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، مسابقه آدمک‌سازی سران استکبار برای استفاده در راهپیمایی به همراه اهدای جوایز در روز ۱۳ آبان برگزار می‌شود.

وی از ارائه ۱۵۸ پیشنهاد در راستای برگزاری روز ۱۳ آبان در گیلان خبر داد و اضافه کرد: امسال روز ۱۳ آبان راهپیمایی روز ملی استکبار جهانی در ۵۱ نقطه از استان برگزار می‌شود.

اشجری ۱۳ آبان را یادآور سه رخداد بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تبعید معمار کبیر انقلاب اسلامی به ترکیه در سال ۱۳۴۳ پس از سخنرانی و افشاگری در مورد کاپیتولاسیون نخستین واقعه است.

وی با اشاره به شهادت جمعی از دانش‌آموزان در صبح روز ۱۳ آبان در سال ۱۳۵۷، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان با تعطیلی مدارس به طرف دانشگاه تهران حرکت کردند تا صدای اعتراض خود را به گوش همگان برسانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان واقعه سوم را تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ پس از استرداد نکردن شاه مخلوع و اموال غارت شده به ایران خواند.

وی یادآور شد: دخالت آمریکا در امور داخلی ایران موجب شده تا جمعی از دانشجویان انقلابی با بالا رفتن از دیوار سفارت آمریکا آن را به تصرف کامل خود در آوردند.

اشجری با بیان اینکه اسناد بسیاری در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست آمده است، خاطرنشان کرد: امام (ره) حرکت انقلابی دانشجویان را به انقلاب دوم تعبیر کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان متذکر شد: واقعه ۱۳ آبان به ما آموخت با ایستادگی در مقابل استکبار می‌توانیم مستکبران و چپاولگران را به زباله‌دان تاریخ بسپاریم.

tel final1

Share