به دنبال استعفای وزرا

معاونان وزرای مستعفی، سرپرست شدند+ اسامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به دنبال استعفای آقایان گودرزی، فانی و جنتی از وزارتخانه‌های ورزش و جوانان،‌ آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونان آنها به عنوان سرپرست این وزارتخانه‌ها به مدت سه ماه انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست وزارتخانه‌های ورزش و جوانان،‌ آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی تعیین شدند.۵۷۳۷۱۰۱۷

به دنبال استعفای آقایان گودرزی، فانی و جنتی از وزارتخانه‌های ورزش و جوانان،‌ آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونان آنها به عنوان سرپرست این وزارتخانه‌ها به مدت سه ماه انتخاب شدند.

بر این اساس سجادی سرپرست وزارت ورزش و جوانان ،صالحی سرپرست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بطحایی نیز سرپرست وزارت آموزش و پرورش شدند.

حکم رئیس جمهور:

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی طی احکام جداگانه ای سید محمد بطحایی را به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش، سید عباس صالحی را به عنوان سرپرست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید نصرالله سجادی را به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.

رییس جمهوری همچنین در این احکام از تلاشها و خدمات دکتر علی اصغر فانی، دکتر علی جنتی و دکتر محمود گودرزی در زمان تصدی مسوولیت وزارتخانه های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان تقدیر کرد.

یادآوری می شود وزرای سه وزارتخانه مذکور در روزهای اخیر طی نامه های جداگانه آمادگی و همراهی خود را در جهت ترمیم و تقویت کابینه اعلام کرده بودند که مورد موافقت رییس جمهوری قرار گرفت.

tel final1

Share